قدس آنلاین-نام نویسی جشن "روزه اولی‌ها"ی دختر و پسر در حرم امام رضا(ع) آغاز شد.

آغاز نام نویسی جشن "روزه اولی‌ها"در حرم امام رضا(ع)

 به گزارش قدس آنلاین، معاون تبلیغات و ارتباطات  اسلامی آستان قدس رضوی گفت: نوجوانانی که در ماه مبارک رمضان امسال به سن تکلیف رسیده‌اند، می‌توانند با ثبت‌نام قبلی در این مراسم شرکت کنند.

حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود: ثبت نام از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۸  انجام می شود و مسئولان و رابطان محترم مدارس میتوانند با همراه داشتن معرفی نامه از مدرسه و ارائه مدارک شناسایی دانش آموزان مکلف برای ثبت‌نام گروهی اقدام کنند.

وی گفت: ثبت‌نام فقط از دختران متولد اول مهر ۱۳۸۷ تا اول مهر ۱۳۸۸ و پسران متولد اول آذر ۱۳۸۱ تا اول آذر ۱۳۸۲ انجام می‌ شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات  اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مراسم جشن روزه اولیها ویژه دانشآموزان مکلف مشهدی و حومه است و علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به پایگاه فرهنگی شهید هاشمی نژاد واقع در صحن جامع رضوی، جنب باب الجواد(ع) مراجعه کنند  و برای راهنمایی و دریافت اطلاعات بیشتر  می‌توانند با شمارههای ۳۲۰۰۳۷۳۸ و ۳۲۰۰۳۵۹۴ تماس بگیرند.

حسینی افزود: حضور دانش آموزان برای ثبت نام الزامی نیست.

وی گفت: سخنرانی با موضوعات تربیتی، تغذیه و رسانه، برنامه‌های فرهنگی و تبیین جایگاه والای ماه مبارک رمضان و تاثیر اعمال ارزشمند آن در سعادت انسان از ویژه برنامه‌های این مراسم است.

جشن "روزه اولیها" که ویژه‌ پسران و دختران تازه مکلف تدارک دیده شده است، مثل سال‌های گذشته با هدف تشویق، آشنایی و انس هرچه بیشتر کودکان با مسائل و احکام روزه در فضایی شاد و خاطره‌انگیز برگزار می‌شود.

 زمان و مکان برگزاری این مراسم  اعلام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.