عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: اظهارات مضحک نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل علیه ایران همراه با ارائه دلایل واهی چیزی جز یک برنامه مضحک نبود، درحالیکه رژیم صهیونیستی خود رژِیمی تجاوزگر و غصبی است و همگان بر جنایت‌هایی که داعش و گروه‌های افراطی و تروریستی در منطقه با راهنمایی‌های این رژِیم اتفاق می افتد آگاهند.

اظهارات نتانیاهو چیزی جز یک برنامه مضحک نبود

قدس آنلاین - عضو کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مورد تلاش ایران برای دستیابی به بمب هسته‌ای و راه انداختن نمایش تبلیغاتی عیله کشورمان، به «قدس آنلاین» گفت: اظهارات مضحک نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل علیه ایران همراه با ارائه دلایل واهی چیزی جز یک برنامه مضحک نبود، درحالیکه رژیم صهیونیستی خود رژیمی تجاوزگر و غصبی است و همگان بر جنایت‌هایی که داعش و گروه‌های افراطی و تروریستی در منطقه با راهنمایی‌های این رژیم اتفاق می افتد آگاهند و تمامی این اقدامات آنها با حمایت‌های آمریکا و پشتوانه مالی دولت‌های عربی منطقه صورت می‌گیرد و این رژیم متاسفانه مانند غده سرطانی در حال شیوع تروریسم و کشتار در منطقه است.

 شهروز برزگر کلشانی در ادامه اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران در بطن ماهیت و اهداف خود هیچ وقت به دنبال تسلیحات هسته‌ای و بمب اتمی نبوده و نیست، چنانکه حکم حکومتی رهبری نیز مبنی بر ممنوعیت شرعی استفاده از تسلیحات هسته ای تعیین کننده خط قرمز کشورمان در برنامه هسته‌ای است.

نماینده مردم سلماس همچنین با اشاره به گزارش‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، افزود: گزارش‌هایی که آمانو دبیر کل این سازمان تاکنون ارائه داده به خوبی بیانگر این است که کشورمان هیچ گاه به دنبال بمب هسته ای نبوده است. نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ادراک مسائل منطقه‌ای و بین المللی ناتوان و غافل است و طرح این اتهامات علیه کشورمان و پیگیری توطئه ایران هراسی دستاوردی جز خشم جمهوری اسلامی در پی ندارد و پاسخ کوبنده ما گریبان اسراییل را خواهد گرفت و قطع یقین در آینده نزدیک اسرائیل محو خواهد شد.

بزرگر تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز درباره اقدامات اخیر اسرائیلی‌ها علیه کشورمان در منطقه تعبیر جالبی را عنوان کردند که دوران بزن و در رویی تمام شده است و با قاطعیت می‌توان گفت موشک هایی که ساختیم امنیت برای مردم جهان حتی برای کشورهای اروپایی ایجاد کرده و عاملی برای جلوگیری از رشد گروه‌های تروریستی همچون داعش است. اگر موشک‌ها و اقدامات بازدارنده ما نبود داعش در اروپا سر افراد را می‌برید.

این نماینده مجلس در پایان گفت: از سوی دیگر اظهارات نتانیاهو علیه برنامه هسته‌ای ایران، موضع برخی از کشورهایی است که نتانیاهو و اسرائیل به عنوان سخنگوی آن دولت ها در منطقه عمل می‌کند. زمان جنگ تحمیلی گذشته و امروز ما موشک‌های قدرتمندی در جهت افزایش توان دفاعی خود ساخته‌ایم و مسلما صبر جمهوری اسلامی حدی دارد و روزی جواب این یاوه گویی‌ها را خواهیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.