قدس آنلاین :خالق عروسک‌های «شهرموش‌ها» و «زی زی گولو» گفت: آینده نمایش عروسکی در کشور و مشهد در دل کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجونان نهفته است.

آینده نمایش عروسکی مشهد در دل کانون‌های پرورش فکری نهفته است

به گزارش قدس آنلاین،عادل بزدوده افزود:من سالیان سال است درگیر آموزش تئاتر عروسکی به‌تمام مربیان کانون پرورش فکری ایران از جمله خراسان رضوی و مشهد هستم.

وی اضافه کرد: زمینه رشد تئاتر عروسکی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در کشور به‌ویژه در مشهد فراهم است، در واقع، ما زمینه و نوع فعالیت‌هایمان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در کتابخانه‌ها است و افرادی علاوه بر اینکه با کتاب‌های مرتبط با نمایش عروسکی سر و کار دارند، از تمام این امکانات نیز بهره می‌برند.

برزوده با بیان این که آموزش‌های تئاتر عروسکی که در کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارائه می‌شود، به‌روز و علمی است، افزود: یکی از راه‌های رسیدن به تعالی مورد نظرمان، آموزش تئاتر عروسکی است.

بزدوده گفت: آینده نمایش عروسکی در کشور به‌ویژه در مشهد در دل کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان نهفته چراکه آموزش‌های لازمی که به بچه‌ها در این زمینه ارائه داده می‌شود، آنها را برای آینده آماده می‌ شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.