شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم از تبعیض، فساد و ندانم کاری‌ها،سوال به حق دارند و باید پاسخ دهیم، باید حساب مردم از حساب کسانی که در مقابل ارزش‌های انقلاب قرار دارند جدا باشد.

مردم از تبعیض، فساد و ندانم کاری‌ها،سوال به حق دارند و باید پاسخ دهیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی در مراسم تجلیل از جانبازان شاغل و بازنشسته و ایثارگران در استانداری چهارمحال و بختیاری با تقدیر از فداکاری و رشادت‌های ایثارگران وجانبازان در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: جانبازان توفیق بزرگی داشتند و امیدواریم خداوند متعال زحمات و ایثار جانبازان را پذیرفته و توشه‌ای برای این عزیزان باشد. 
وی افزود: نباید فراموش کنیم که تمامیت ارضی و حفظ انقلاب و ارزش‌های نظام ثمره ایثار شهدا، جانبازان و ازادگان است. 
 عباسی بر ضرورت پاسخگویی به مطالبات مردم تأکید کرد و گفت: مردم از تبعیض، فساد و ندانم کاری‌ها،سوال به حق دارند و باید پاسخ دهیم. باید حساب مردم از حساب کسانی که در مقابل ارزش‌های انقلاب قرار دارند جدا باشد.
 وی در پایان گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و لازم است رضایت و اعتماد مردم به عنوان بالاترین پشتوانه و سرمایه نظام و انقلاب اسلامی حفظ شود. 
گفتنی است، در ادامه این دیدار هر یک از کارکنان ایثارگر و جانباز در استانداری چهارمحال و بختیاری به بیان مسائل و مشکلات خود در حضور استاندار پرداختند. 
استاندار  چهارمحال و بختیاری در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از کارکنان جانباز و ایثارگر استانداری تجلیل کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.