قدس آنلاین- نقابی: امام جمعه جوین با انتقاد شدید از برخورد مسئولین و مدیران صنعت و معدن استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: فولاد شهرستان جوین در حوزه جغرافیایی این شهرستان استقرار یافته ولی نامی از جوین نیست.

انتقاد امام جمعه جوین از برخورد مدیران صنعت و معدن استان خراسان رضوی

امام جمعه شهرستان جوین در یک گفتگوی اختصاصی با خبر نگار قدس آنلاین گفت: سفر اخیر رئیس جمهوری به خراسان رضوی و دیدار بامردم شهرستان‌های سبزوار نیشابورکه دو طرح بزرگ فولادی در شهرستان‌های جوین و نیشابور افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت، که با اما و اگرهایی روبرو بود.

 حجت الاسلام والمسلمین دلیری پورتصریح کرد: فولاد اسفنجی شهرستان جوین که سالیانه 800 هزارتن فولاد اسفنجی تولید می کند، از آب و خاک این حوزه جغرافیایی استفاده می نماید، ولی در زمان افتتاح فقط امام جمعه و فرماندار شهرستان جوین و یکی از معتمدین محل توانستند در محل افتتاح طرح حضور یابند.

امام جمعه جوین یاد آور شد: تبعات زیست محیطی، استفاده از منابع آبی شهرستان جوین ولی به کام شهرستان همجوار، آیا این از انصاف به دور نیست.

حجت الاسلام والمسلمین دلیری پور گفت: همسایه آمده است در باغ ما درختی کاشته محصول درخت مربوط به صاحب یاغ است نه آن کسی که کاشته است.

وی اضافه کرد: شهرستان جوین حدود یک دهه است که از شهرستان سبزوار جدا شده و به عنوان یک شهرستان مستقل در تاریخ جغرافیای به ثبت رسیده ولی متأسفانه در افتتاح طرح فولاد شهرستان جوین صدا و سیمای جوین و خبرنگاران شهرستان برای تهیه خبر از حضور در محل افتتاح محروم شدند.

حجت الاسلام والمسلمین دلیری پور به صنعت و معدن استان خراسان رضوی توصیه کرد: امام جمعه از سوی مردم در فشار است که چرا فولاد شهرستان جوین باید به نام فولاد سبزوار باشد.

وی به مسئولین توصیه کرد: تا دیر نشده نسبت به تغییرنام فولاد اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.