کرج- دبیر هیئت فوتبال استان البرز با اشاره به تجربه بالای این استان در برگزاری رویدادهای بین المللی فوتبال گفت: کرج این ظرفیت وتوان را دارد تا میزبان بازی های سایپا در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

کرج می تواند میزبان بازی های آسیایی سایپا باشد

محمد حشمتی در گفتگو باخبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: علیرغم زمان کمی که از استان شدن البرز می گذرد اما این استان توانسته میزبان مسابقات مهمی در سطح فوتبال باشد.

وی افزود: میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا، برگزاری برخی دیدارهای رسمی ودوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان  ومیزبانی از مسابقات مقدماتی نوجوانان آسیا از آن جمله بوده است.

حشمتی با بیان اینکه میزبانی از این مسابقات ضمن افزایش تجربه برگزاری در نزد عوامل اجرایی زمینه ساز ارتقا استانداردهای ورزشگاه انقلاب کرج بوده است گفت: در حال حاضر این ورزشگاه مطابق با متدهای کنفدراسیون فوتبال آسیا می تواند میزبان مسابقات مختلف باشد.

دبیرهیئت فوتبال استان تصریح کرد: با توجه به آنچه گفته شد به نظر می رسد می توان پیشنهاد میزبانی از بازی های آسیایی سایپا در ورزشگاه انقلاب را به مدیران این باشگاه داد و ظرفیت های مناسبی برای موفقیت نماینده کشورمان در فصل آتی لیگ قهرمانان مهیا کرد.

حشمتی با اشاره به اینکه کادرفنی کنونی باشگاه سایپا از محبوبیت بالایی در نزد کرجی ها برخوردار است گفت: عملی شدن این موضوع می تواند ضمن ایجاد شور و نشاط  برای مردم البرز بستری مناسب برای موفقیت سایپا در آسیا وبهره مندی این باشگاه از ظرفیت هوادار باشد.

دبیر هیئت فوتبال استان البرز در پایان گفت: این پیشنهاد می تواند مورد بررسی کارشناسی مسئولان باشگاه سایپا قرار بگیرد و ما در هیئت فوتبال استان آماده ایم تا همکاری لازم را در اجرایی شدن آن داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.