قزوین- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هیچ مشکلی در تأمین تخم مرغ برای استان نداریم.

هیچ مشکلی در تأمین تخم مرغ  نداریم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فاطمه خمسه در سومین جلسه ستاد تنظیم بازار که روز شنبه در سالن استانداری برگزار شد، اظهار داشت: هدف از تشکیل این ستاد، حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده است که دولت در این زمینه با ارائه خدماتی، حمایت هایی را انجام می دهد.

وی افزود: ۴۲۰ هزار تُن برنج در طول سال گذشته و۹۵۶ هزار تُن هم در پایان سال توزیع و ۲۰ تُن هم شکر توزیع شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: باتوجه به اینکه این استان در سال گذشته جزو استان های مبتلا به آنفولانزا بود، بخش خصوصی ۲۰ درصد از تولید محصولات تخم مرغ خود را در اختیار ستاد تنظیم بازار استان قرار داد و ۲۰ درصد این محصول هم از بخش وارداتی تأمین شد و در حال حاضر هیچ مشکلی در تأمین تخم مرغ استان نداریم.

خمسه عنوان کرد: باتوجه به تولید سالانه ۲۰ هزار تُن گوشت قرمز در استان قزوین، در حال حاضر به طور میانگین ۴۴۰ واحد تولیدی فعال در این استان فعالیت می کند و با استفاده از این ظرفیت ها توانستیم، ۱۵۰ هزار تن گوشت منجمد را به تنظیم بازار استان توزیع کنیم.

وی اضافه کرد: در ایام  و شب عید سالجاری، جزو ۴ استان برتر در توزیع اقلام گوشت بودیم.

معاون اقتصادی استانداری قزوین نیز در این جلسه ادامه داد: ستاد تنظیم بازار در استان قزوین شکل گرفته است که سازمان صنعت، معدن و تجارت، خدمات بازرگانی دولتی، اداره کل دامپزشکی و نمایندگان تشکل های مردمی این ستاد را تشکیل می دهد.

منوچهر حبیبی بیان کرد: با آغاز شکل گیری این ستاد، جلسات مختلفی برگزار شده است که امروز شاهد برگزاری سومین جلسه ستاد تنظیم بازار هستیم.

وی با اشاره به مهمترین سیاست های ستاد تنظیم بازار استان قزوین اضافه کرد: در این ستاد به صورت هفتگی، ۱۰ قلم کالای اساسی مصرف کنندگان به لحاظ فراوانی و قیمت رصد می شود که بخشی از این کالاها شامل گوشت قرمز است.

معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: حجم فعالیت های ستاد تنظیم بازار استان قزوین در ایام خاص به ویژه ایام ماه رمضان، محرم و سال نو افزایش می یابد و جلسات آن متناسب با ایام خاص برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.