قدس انلاین: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: جامعه ما در حال تغییرات سریع و همه جانبه است و تغییرات بنیادین را تجربه می‌کنند.

طرح ملی گفتگوی خانواده وجوانان در خراسان رضوی کلید خورد

 سید جواد حسینی در نشست هماهنگی طرح ملی گفتگوی خانواده و جوانان افزود: این تغییرات که جهان مدرن را فرا گرفته است در بسیاری از قلمرو‌ها چالش ایجاد نموده است و یکی از آن قلمرو‌ها در حوزه بسیار مهم خانواده اتفاق افتاده است.


وی گفت:ممکن است این سئوال مطرح شود که به اندازه کافی حرف زده شده است و نیازی به طرح گفتگو نداریم، اما باید دانست همه جوامع نیاز به گفتگو دارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: شکاف بین نسلی، تقسیم کار جنسیتی، پدیده طلاق، توانمند سازی زنان، فرصت آفرینی در حوزه زنان و جوانان، ایجاد خانواده‌های تفردی از جمله مسائلی است که در حوزه جوانان و خانواده قابل بحث و گفتگو است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: این طرح با همت انجمن جامعه شناسان ایران و با راهبری معاون ریاست جمهوری در حوزه زنان طراحی و به زودی در استان‌ها و از جمله استان خراسان رضوی اجرایی خواهد شد.

حسینی در پایان گفت: بزودی پارلمان مشورتی جوانان در استان نیز راه اندازی خواهد شد و مجمع مشورتی جوانان و زنان بهترین گروه‌ها برای انجام طرح ملی گفتگوی خانواده و جوانان خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.