با حضور مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی، نخستین جلسه کارگروه مجتمع های بین راهی استان برگزار شد.

ایجاد و تکمیل مجتمع های بین راهی نقش موثری در کاهش حوادث جاده ای نوروز ۹۷

 مهدی فروزان در این جلسه گفت: ایجاد و تکمیل مجتمع های بین راهی و وجود بقاع متبرکه در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس، توانسته است نقش قابل توجه ای در کاهش تصادفات و حوادث جاده ای در نوروز 97، ایفاء کند.

وی افزود: در نوروز 97 با اهتمام تمامی دستگاه های خدمات رسان، تلاش بر ایجاد فضای آرام توام با نشاط برای زائران و مسافران آقا علی بن موسی الرضا(ع) بود که در همین زمینه با انجام بازدیدهای میدانی در سال 96 از مجتمع های بین راهی، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی و پیگیری و نظارت بر فعالیت مجتمع های بین راهی منتج به ارایه خدمات مطلوب شد.

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی ادامه داد: این مهم افزایش ماندگاری زائران در مجتمع ها برای استراحت و اقامت های کوتاه مدت گردید که همین موضوع باعث رفع خستگی ، ادامه مسیر با نشاط و بالندگی و در نهایت موجب کاهش میزان حوادث جاده ای شده است.

فروزان خاطر نشان کرد: در نوروز 97 با برنامه ریزی انجام شده و هماهنگی با اداره کل امور اوقاف و خیریه استان، اکثر بقاع متبرکه که در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس هستند به جهت استراحت در اختیار زائران قرار گرفت که میزان اقامت موقت مسافریان در طول سفر به مشهد مقدس افزوده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.