قدس آنلاین: استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه سیاست دولت بر کوچک شدن است، گفت: مدیران استانی باید زمینه فعالیت بیشتر بخش خصوصی را فراهم کنند.

قطار شهری مشهد تا گلبهار و چناران ادامه می یابد

به گزارش قدس آنلاین؛ علی رضا رشیدیان ظهر امروز در چهارمین سفر استانی خود به چناران با شرکت در جلسه شورای اداری این شهرستان که در فرمانداری چناران برگزار شد، با اشاره به ضرورت بازسازی منازل روستاییان از اختصاص وام ۲۵ میلیونی به هر واحد روستایی خبر داد و  اظهار داشت: از روستائیان درخواست می‌کنم برای استفاده ار این وام به بنیاد مسکن مراجعه و نسبت به بازسازی منازل خود اقدام کنند.

وی با اشاره به نارضایتی مردم از برخی از دستگاه‌های اجرایی، متذکر شد: در این خصوص، بخشتامه نیز آمده است و مدیران اجرایی باید برای افزایش رضایتمندی مردم تلاش کنند.

 استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه سیاست دولت بر کوچک شدن است، گفت: مدیران استانی باید زمینه فعالیت بیشتر بخش خصوصی را فراهم کنند.

رشیدیان خطاب به مدیران بیان کرد: باید بار را از دوش دولت برداریم و پروژه‌ها را به‌بخش خصوصی واگذار کنیم.

وی به ظرفیت‌های موجود در چناران اشاره کرد و افزود: این شهرستان در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری وضعیت خوبی دارد و می‌توان  با برنامه‌ریزی از این ظرفیت‌ها درراستای اشتغال جوانان استفاده کرد تا چناران را به قطب گردشگری تبدیل کرد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به پروژه قطار شهری مشهد به گلبهار و ادامه آن تا چناران، اضافه کرد: این خط قطارشهری قبلا مصوب شده است که مسیر قطار گلبهار تا چناران ادامه پیدا کند، معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی تکمیل این پروژه را باید در دستور کار خود قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.