فردیس- عضو شورای اسلامی شهر فردیس گفت: در حال حاضر با توجه به عدم وجود زمین با مساحت لازم برای احداث گورستان در فردیس امکان ایجاد آن وجود ندارد.

فردیس زمین مناسب برای ایجاد گورستان ندارد/خرید قبر در ملارد قانونی نبود

حسن سعیدی باشسیز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در گذشته توافقی مبنی بر همکاری شهرداری فردیس و ملارد صورت گرفته بود که مقرر شد فردیس مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای خریداری حدود ۲۰۰ قطعه قبر درگورستان ملارد به حساب شهرداری این شهر واریز کند.

وی تصریح کرد: این توافق از ارزش قانونی برخوردار نبود چرا که مصرف شدن پول فردیس در شهری دیگر از لحاظ قانونی اشکال دارد و همین موضوع باعث لغواین توافق شد.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس تعداد محدود قبر را عامل دیگر به نتیجه نرسیدن این طرح دانست و گفت: با توجه به جمعیت بالای فردیس این تعداد محدود قبر بدون شک ظرف مدت کوتاهی تکمیل خواهد شد.

سعیدی باشسیز از پیگیری امور در خصوص تفکیک سازمان هایی مانند تاکسیرانی و اتوبوسرانی خبر داد و گفت: انجام این کار هزینه بالایی را می طلبد این در حالی است که از طریق ادارات مربوطه در کرج پیگیر تفکیک این سازمان و استقلال آنها در فردیس هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: در تلاش هستیم تا پایان سال جاری برخی ادارات نظیر تاکسیرانی و اتوبوسرانی به صورت مستقل در شهر فعالیت داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.