فردیس- مدیر باشگاه والیبال سیاوش سام ایرانیان با گلایه از بی مهری هایی که به این باشگاه سازنده شده است گفت: با توجه به حواشی ایجاد شده در مسابقات استانی قید شرکت در آن را زده ایم.

قید شرکت در مسابقات استانی را زده ایم/در حق باشگاه های سازنده بی مهری می شود

سیاوش کریمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: حدود ٨ سال از شروع فعالیت باشگاه می گذرد و این در حالی است که همواره در مسیراستعدادیابی و معرفی پدیده های والیبال به این رشته در سطح ملی بوده ایم.

وی ادامه داد: جوانان بسیاری از کرج، فردیس و حتی شهرستان های مختلف در تیم سیاوش سام فعالیت کرده اند و از همین رو انتظار می رفت که مسئولین و مدیران شهری واستانی تعامل بیشتری با ما داشته باشند.

مدیر باشگاه والیبال سیاوش سام با بیان اینکه مسئولین  ورزش شهر که برخی از آنها پیشکسوت  والیبال هم هستند حمایتی از این تیم نداشته اند گفت: استان البرز سرشار از پیشکسوتان به نام در سطح ملی است و از همین رو حمایت آن ها می توانست حمایت سایر ارگان ها و مسئولین را نیز در پی داشته باشد.

کریمی با اشاره به عدم حمایت شورای شهر فردیس برای حضور این باشگاه در لیگ دسته یک کشور گفت: ابتدا اعضای شورا حمایت خود را از تیم اعلام کرده بودند چرا که وقوع این اتفاق افتخاری بزرگ برای ورزش فردیس تلقی می شد.

وی تصریح کرد: اما به یکباره با اعلام خبر عدم حمایت مسئولین بازیکنان شوکه شدند و حتی به جرات می توان گفت سرنوشت بسیاری از آن ها را تحت تاثیر قرار داد چراکه با توجه به وقت و هزینه ای که صرف این رشته کرده بودند با این اتفاق دلسرد شده و عده بسیاری از آن ها از ورزش فاصله گرفتند.

مدیر نماینده البرز در چند دوره لیگ های کشوری با بیان اینکه از این پس تنها در مسابقات پایتخت و کشوری شرکت خواهند داشت گفت: بعد از عدم حمایتی که رخ داد تصمیم بر این بود که بدون هیاهو و تکیه به مسئولین، تنها با اعتماد به بازیکنان در سنین پایه مشغول آماده سازی آن ها برای مسابقات بزرگ تر شویم.

کریمی در خصوص روند استعدادیابی آکادمی سیاوش سام گفت: فرایند استعدادیابی هر ۳ ماه یکبار در رده نونهالان انجام می شود که همواره از نفرات برتردر مسابقات مختلف استفاده می شود.

وی در پایان تصریح کرد: نفرات تیم از آمادگی قابل قبولی برخوردار هستند و با انجام تمرینات منظم سعی در حفظ آمادگی و روحیه آن ها داریم و برای شرکت در مسابقات بزرگ در سطح کشور آماده می شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.