قدس انلاین : مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: رفتار نرم دشمن برای انتقام‌گیری از انقلاب اسلامی را با تقویت همبستگی ملی و ارائه خدمات به اقشار آسیب‌پذیر خنثی می‌کنیم.

انتقام‌گیری دشمن از انقلاب را با خدمت به اقشار آسیب‌پذیر خنثی می‌کنیم
 مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی ظهر امروز در سفر به نیشابور با مسئولان این شهرستان دیدار کرد و ضمن حضور در جمع اصحاب رسانه و فرهنگ این خطه از خراسان، حمایت مردم از سیاست‌های نظام را سرمایه اصلی کشور دانست و گفت: وابستگی دولت و نظام جمهوری اسلامی به این مردم را اساس استقلال خود می‌دانیم. 

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی افزود: کشورهای منطقه به جای وابستگی به ملت‌های خود، امنیت را از قدرت‌های جهانی وام می‌گیرند؛ این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران علیرغم چهل سال توطئه و شرارت دشمن، همچنان کشوری مستقل، قدرتمند و در تأمین امنیت خود و هم‌پیمانانش در منطقه کاملاً بر اوضاع مسلط است. 
 
وی همچنین تأکید کرد: راهبرد ائتلاف غربی، سعودی و صهیونیستی آن است که با استفاده از روش‌های نرم، ملت ایران را از استقلال خواهی سرخورده و ناامید سازد.

مشاور وزیر اطلاعات یادآور شد: برای مقابله با این راهبرد به تلاش و همکاری همه آحاد جامعه به خصوص ظرفیت اصحاب فرهنگ و رسانه نیاز است.

وی تصریح کرد: رویکردها و فعالیت‌های فرهنگی نباید خنثی یا تحت تأثیر فرهنگ بیگانه باشد، بلکه باید استقلال و اهداف ملی را تقویت کند.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی خاطرنشان کرد: رفتار نرم دشمن برای انتقام‌گیری از انقلاب اسلامی را با تقویت همبستگی ملی و ارائه خدمات به اقشار آسیب‌پذیر خنثی می‌کنیم.
 
وی با اشاره به اصل نهم قانون اساسی، دولت و آحاد جامعه را برای حفظ و حراست از استقلال فرهنگی کشور مسؤول دانست و تأکید کرد: رسانه‌ها روح امید و بالندگی را به جامعه بدمند و برای تحقق اهداف انقلاب فرهنگی که امام خمینی(ره) بنیانگذار آن بوده و مقام معظم رهبری آن را هدایت می‌کنند، فرهنگ انقلابی را ترویج کنند. 
 
مشاور وزیر اطلاعات در ادامه از اهالی فرهنگ و رسانه خواست که اجازه ندهند از مقوله فرهنگ برای سرکوب رویکردهای انقلابی و استقلال‌طلبانه کشور سوءاستفاده شود. 

وی با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و رسانه نسبت به رویکرد دشمن آگاه هستند و اجازه نمی‌دهند اصول انقلاب و استقلال کشور مخدوش شود، تأکید کرد: همان‌گونه که اجازه نمی‌دهیم جریان وابسته به دشمن از نجابت مردم و امنیت کشور برای اغراض خود سوءاستفاده کند، اجازه نخواهیم داد به بهانه‌های واهی، فضای فعالیت فرهنگی تنگ شود. 
 
مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی همچنین با بیان اینکه اساس فعالیت در نهضت انبیای الهی مبتنی بر ارتقای فرهنگ عمومی و باور جامع شکل گرفته، یادآور شد: پرهیز از ظلم‌کردن و ظلم‌پذیری، تشکیل امت واحده اسلامی، ایجاد روحیه برادری بین مسلمانان، برابری مردان و زنان جامعه، رشد اخلاق و معنویت و نهادینه‌شدن حیا در جامعه از خصوصیات فرهنگ اصیل است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.