قدس انلاین : رئیس کمیته بوچیای خراسان‌رضوی گفت: تاکنون اسپانسری از کمیته بوچیای خراسان رضوی حمایت نکرده و تنها آسایشگاه فیاض‌بخش با این کمیته همکاری دارد.

اسپانسرها از کمیته بوچیای خراسان‌رضوی حمایت نمی‌کنند
وحید نیک‌فرجام  اظهار داشت: کمیته بوچیای خراسان‌رضوی اقدامات بسیاری را در سال 97 انجام داده که از مهم‌ترین آنها می‌توان به اعزام ورزشکاران بوچیا به بابلسر، کسب مقام دوم کشوری توسط تیم و رتبه نخست نیز توسط دو کلاس از استان اشاره کرد.

رئیس کمیته بوچیای خراسان‌رضوی با اشاره به آمادگی کامل ورزشکاران استان برای مسابقات مختلف، گفت: پیش از مسابقات کشوری رقابت‌های استانی برگزار شده و نفرات برتر در لیگ‌ها و مسابقات کشوری شرکت می‌کنند، همچنین در صورت تشکیل تیم کشوری برای اعزام به اندونزی، خراسان رضوی یکی از استان‌های شرکت کننده است.

نیک‌فرجام خاطر نشان کرد: ورزشکاران خراسان رضوی وضعیت خوبی دارند، مربی‌های آنها از لحاظ فنی بسیار کارآمد بوده و سالن آسایشگاه فیاض‌بخش در ساعات مشخصی در اختیار آنها قرار می‌گیرد، اعضای کمیته نیز وضعیت مطلوبی دارند و خللی در سیستم ورزشی مشاهده نشده است.

وی تصریح کرد: به دلیل قرار گیری کمیته بوچیا زیر نظر هیئت جانبازان و معلولان، این کمیته به صورت مستقیم با اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ارتباط نیست اما این سازمان با هیئت مشارکت دارد، همچنین هیئت به تبع آن به کمیته بوچیای استان کمک می‌رساند اما این کمیته اسپانسری نداشته و تنها آسایگاه فیاض‌بخش به بوچیای استان یاری می‌رساند.

نیک‌فرجام ادامه داد: لیگ‌های باشگاهی از نیمه دوم سال آغاز می‌شود، همچنین کلاس‌های داوری و مربی‌گری سال‌های گذشته تشکیل شده و در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد متقاضیان، مجدداً امسال نیز راه‌اندازی می‌شود، همچنین قرار بر برگزاری جشنواره‌ای 5 هزار نفری در تهران شده که از این استان ورزشکاران بسیاری اعزام می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.