همدان - مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان از پلمب مرکز غیر قانونی سقط جنین در همدان خبر داد.

پلمب مرکز غیر قانونی سقط جنین در همدان

به گزارش قدس آنلاین ،علیرضا حسن‌پور از پلمب مرکز غیر قانونی سقط جنین در همدان خبر داد و اظهار کرد: یک واحد سقط جنین توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان پلمب شد.

وی بیان کرد: این واحد که در قبال دریافت وجه قابل توجه به صورت غیر قانونی اقدام به سقط جنین  می‌کرد در یک اقدام ضربتی توسط اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان پلمب شد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خاطرنشان کرد: برحسب گزارش‌های مردمی و شکایات فراوان، یک کارشناس مامایی که در زیر زمین منزل خود به صورت غیرقانونی اقدام به سقط جنین می‌کرد در یک اقدام غافلگیرکننده با حکم ورود به منزل دادستانی، با حضور رئیس شعبه ویژه تخلفات بهداشتی تعزیرات حکومتی و با همکاری و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل این فرد متخلف وسایل سقط جنین کشف و ضبط و محل نیز پلمب شد، افزود: پرونده‌ای مبنی بر ایجاد موسسه پزشکی غیر قانونی در تعزیرات حکومتی تشکیل شد که این موضوع در حال پیگیری است.

حسن‌پور تصریح کرد: در خصوص دخالت در امر پزشکی و عمل سقط جنین غیر قانونی و نامشروع در دادگستری پرونده جداگانه‌ای تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

وی از مردم به خاطر ارسال گزارش‌ها و همکاری با تعزیرات حکومتی قدردانی کرد و افزود: تقاضا می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۲۷ اتاق اصناف و تارنمای t۱۳۵.ir به ما اعلام کنید.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.