ائتلاف «جوانان ۱۴ فوریه» بحرین در بیانیه ای ضمن محکومیت اقدامات آل خلیفه علیه شیخ عیسی قاسم اعلام کرد: آل خلیفه به دنبال ترور تدریجی شیخ عیسی قاسم است.

آل‌خلیفه به دنبال ترور تدریجی شیخ عیسی قاسم است

قدس آنلاین، ائتلاف «جوانان ۱۴ فوریه» بحرین در خصوص تشدید وخامت اوضاع سلامت آیت الله شیخ عیسی قاسم که در پی محاصره امنیتی منزلش در منطقه الدراز بحرین به بیمارستان منتقل شده است بیانیه شدید اللحنی صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: اقدامات علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم ترور تدریجی وی توسط پادشاه بحرین بوده و مسوولیت سلامت وی بر عهده پادشاه بحرین و دولت های آمریکا و انگلیس است.

این ائتلاف گفته است: محاصره ظالمانه منطقه الدراز و خصوصا منزل عالم ربانی فقیه مجاهد آیت الله شیخ عیسی قاسم (د. ه) و چشم پوشی رژیم بحرین از اجازه دادن برای دسترسی ایشان به درمان باعث وخامت خطیر سلامت حضرت ایشان شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این محاصره غیر انسانی که بر این فقیه تحمیل شده است در راستای برنامه های این رژیم مجرم برای اذیت و آزار هر چه بیشتر شیخ در تمامی ابعاد سلامت، جسمی و روحی بوده و در واقع ترور آرام ایشان بدست دیکتاتور بحرین یعنی «حمد بن عیسی» (پادشاه) و شکجنه، انتقام جویی و تهدید حیات حضرت ایشان بصورت غیر مستقیم است.

ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین در بیانیه خود آورده است: ما در ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه اعلام می نماییم که مسئولیت اوضاع سلامت آیت الله عیسی قاسم و وخامت مکرر سلامت ایشان مستقیما بر عهده دکتاتور بحرین «حمد» است و تاکید می نماییم؛

*دولت آمریکا شریک بی واسطه دیکتاتور بحرین در این جنایت سازمان یافته و تمامی جنایت ها علیه ملت بیگناه مقاوم ماست، سالهای گذشته دوگانگی استاندارهای این دولت شیطانی در تقابل با انقلاب ما از ابتدای آغاز آن را به اثبات رسانده تا جایی که وقتی زمام امور را به دست دشمن بشریت دونالد ترامپ سپرده شد وی طبق مصلحت های اقتصادی اش به دیکتاتور بحرین حمد بن عیسی برای ارتکاب جنایت های خونین بیشتر علیه ملت مقاوم بحرین چراغ سبز نشان داد.

*سهم دولت انگلیس در این جنایت ها از آمریکا کمتر نیست، این دولت از طریق فراهم آوردن سرپوش سیاسی برای حکمرانی دیکتاتور بحرین و در اختیار قرار دادن تجربه های امنیتی برای سرکوب حرکت ملی و مهندسی جنایت های شکنجه ی بیگناهان در زندانهای بحرین در جنایتهای رژیم بحرین شریک بوده و این اوامر به وضوح از کذب بودن ادعاهای انگلیس در خصوص حمایت از حقوق بشر و آزادی ها پرده بر می دارند.  

*حمایت دولتهای آمریکا و انگلیس از رژیم بحرین اقدامی مستقیم و مشارکتی واضح در جنایت های رژیم مجرم بحرین علیه رهبر فقیه حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم و کل ملت مقاوم بحرین محسوب می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.