قدس انلاین : مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت:دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و سبک زندگی اسلامی است.

استفاده از فرصت دهه کرامت برای ترویج سبک زندگی اسلامی

حسین سعیدی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از راههای مهم توسعه فرهنگی و مذهبی جامعه، اهمیت دادن کتابخوانی و ترویج مطالعه در مناسبت‌های خاص مذهبی است.

وی افزود: دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه‌های رضوی است و در این راستا انتشارات آستان قدس رضوی به  ارائه کتاب با تخفیف‌های ویژه در مناسبت‌های مختلف اقدام می‌کند.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: امسال در طرحی ویژه به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) و ایام دهه کرامت، ۷۵ عنوان قرآن و کتب ادعیه و  ۴۰۰ عنوان کتاب با موضوع فرهنگ و سیره رضوی با تخفیف ۱۰ تا ۵۰ درصد عرضه خواهد شد.

وی گفت:طرح ویژه این انتشارات در فروشگاه‌های پانزده‌گانه‌ مشهد و همچنین ۱۵ نمایندگی فروش این انتشارات در سراسر کشور از روز ۲۴ تیر ماه در حال اجراست و تا پنجم مرداد ماه نیز ادامه دارد.

سعیدی در ادامه  تصریح کرد: مسابقه ملی کتابخوانی «دعبل و زلفا» همزمان با ایام دهه کرامت با مشارکت این انتشارات و شبکه جوانان رضوی و سایر مؤسسات و مجموعه‌های آستان قدس رضوی و کشوری برگزار می‌شود.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی بیان کرد: شرکت‌کنندگان تا پایان آبان ماه برای ارسال پاسخ‌ها مهلت دارند و قرعه‌کشی مرحله نهایی نیز چهارم آذر  مصادف با ۱۷ ربیع‌الاول و سالروز میلاد فرخنده پیامبر اکرم(ص) انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.