قدس آنلاین:۸ عنوان کتاب با محوریت سیره امام رضاعلیه السلام در دهه کرامت رضوی رونمایی می شود.

رونمایی از ۸ کتاب با محور سیره امام رضا(ع) در دهه کرامت رضوی

 به گزارش صدا و سیما، مدیر عامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: کتاب‌هایرونمایی از ۸ کتاب فاخر با محوریت سیره امام رضا(ع) در دهه کرامت رضوی فاخر "تزئینات معماری بارگاه حضرت رضا(علیه السلام) " در حوزۀ مطالعات هنر و معماری حرم مطهر رضوی، "گزیده‌نامۀ حکمت رضوی" به زبان انگلیسی، "اطلس تاریخی سادات"، "زیارت و زندگی"، "امام رضا(علیه السلام) دانای خاندان محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) " با بررسی شخصیت علمی امام  رضا(ع) از این آثار است.

وی درباره کتاب "اطلس تاریخی سادات" هم گفت:این اثر مجموعه هفت جلدی است که نخستین جلد آن در مورد سادات منطقه زنجان و ابهر است.

مدیر عامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: این کتاب‌ها به‌همت استادان دانشگاهی و فرهیختگان حوزوی، از سراسر کشور تهیه می‌شود.

مرویان حسینی افزود: تاکنون  بیش از ۲۱۰ اثر با عنوان فرهنگ رضوی با موضوعات زیست‌نامه حضرت رضا(علیه السلام)، خصائل امام، آستان قدس رضوی، اماکن متبرکه و زیارت‌ در بنیاد پژوهش‌های اسلامی به زیور طبع آراسته شده است.

وی گفت: خوشبختانه امروز در حوزه‌های مختلف پژوهشی شاهد پیشرفت‌های اساسی‌ هستیم و دهه کرامت فرصتی  برای فعالیت‌ها و خدمات گوناگون پژوهشی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.