مسئولان سیاسی رژیم صهیونیستی پیامی به ارتش ارسال کرده و تاکید کرده اند که اگر ارسال بادبادک ها و بالون های آتش زا از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی متوقف نشود، گزینه ای جز آغاز عملیات نظامی علیه این باریکه پیش رو نخواهند داشت.

چراغ سبز به ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به غزه

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی، تل آویو روز جمعه آینده را به عنوان فرصت نهایی جهت پایان دادن به پدیده ارسال بادبادک های آتش زا در مرز غزه تعیین کرده است، در غیراینصورت، ارتش عملیاتی نظامی را علیه نوار غزه آغاز خواهد کرد.

شبکه مذکور مدعی شد که حماس نیز از طریق یک واسطه پیامی مشابه به رژیم صهیونیستی ابلاغ کرده است و اعلام کرده تا روز جمعه آینده ارسال بادبادک های آتش زا متوقف خواهد شد.

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز بیان کرد که حماس قصد دارد در مقابل بازگشایی گذرگاه رفح از جانب مصر و دست یابی به تفاهماتی با رژیم صهیونیستی در مورد بهبود اوضاع نوار غزه، به ارسال بادبادک های آتش زا پایان دهد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز بارها نوار غزه را تهدید به آغاز عملیات نظامی کرده است.

کابینه امنیتی دولت رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گذشته جلسه ای را برای بررسی اوضاع جاری در نوار مرزی باریکه غزه به ویژه در پی درگیری های اخیر در این منطقه برگزار کرد.

در این جلسه مقامات ارتش و سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی حضور داشتند.

لازم به ذکر است که مقاومت فلسطین در پاسخ به تجاوز اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه که به شهادت دو کودک و زخمی شدن بیش از 20 نفر دیگر منجر شد، پایگاه های ارتش و شهرک های صهیونیست نشین مجاور باریکه غزه را هدف حملات گسترده موشکی و راکتی قرار داد و به اذعان منابع صهیونیستی، بیش از 200 موشک و راکت به این مناطق شلیک شده است و سامانه گنبد آهنین نیز تنها تعداد اندکی از این موشک ها را منهدم کرده است.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.