قدس آنلاین: شهردار تربت حیدریه گفت: با اجرای ۱۱ هزار و ۷۰۰ متر مربع آسفالت نیمی از تعهدات شهرداری در خصوص آسفالت مشارکتی معابر تحقق یافت

نیمی از تعهدات آسفالت معابر تربت حیدریه تحقق یافت/ مبالغ دریافتی از شهروندان بابت آسفالت در سرفصل های دیگری هزینه شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد صادق مجتهدی اظهار داشت: ۳۳ مورد تعهد اجرای آسفالت به صورت مشارکتی از سال های قبلی داشته ایم که برای این تعهدات مبلغی حدود ۲ میلیارد ریال تا پایان نیمه اول سال ۱۳۹۶ از شهروندان توسط شهرداری دریافت شده است.

وی افزود : اما این مبالغ دریافتی در سرفصل های دیگری هزینه شده و اکنون شهرداری برای عمل به تعهدات خود باید بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال هزینه کند.

به گفته وی، طی یک ماهه گذشته توانسته ایم حدود نیمی از این تعهدات را انجام دهیم و تلاش داریم تا ظرف یک ماهه آینده باقی تعهدات آسفالت را به اتمام برسانیم.

مجتهدی تصریح کرد : شهرداری آمادگی دارد تا نسبت به اجرای آسفالت کوچه ها به صورت مشارکتی و دریافت سهم مشارکت شهروندان از محل پرداخت قبوض نوسازی و مشارکت، طبق لایحه مصوب شده در شورای اسلامی شهر، اقدام نماید.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری تربت حیدریه معابر آسفالت شده در تعهد شهرداری که توسط معاونت اجرایی شهرداری اجرا شده است، خیابان فردوسی ۷۵ - طالقانی ۳/۱۱ - ابوذر ۱۵ - ابوذر ۱۷ - خرداد ۱۹- امامت ۱۸ - امامت ۲۱ - بهشتی ۲۷/۸ - بهشتی ۲/۱۰ - کاشانی ۲۸/۷ - عدالت ۳ - امام رضا ۹۴ بن بست - تمامی معابر کوی امیرالمومنین (ع) - باهنر ٤٨ - ابریشم ٨ - باهنر ٩ - بهشتی ٢٤ و ٢٢ - ٢٤متری پرستاران - امام حسین ٥ و منصوریه ١٩ می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.