قدس آنلاین: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در خراسان رضوی پنج هزار و ۵۰۰ ایثارگر بیکار می باشد که با محدودیت هایی موجود در حوزه استخدام، تلاش می کنیم با ایجاد اشتغال های جدید مشکل خانواده های معظم شاهد و ایثارگر را حل کنیم. به گزارش شبکه اطلاع رسانی

۵۵۰۰ ایثارگر در خراسان رضوی بیکار هستند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از صبح توس، حجت الاسلام حسین معصومی صبح امروز در دیدار با خانواده ای شاهد و ایثارگر قوچان در محل تالار تشریفات این شهرستان گفت: در شرایط کنونی همچون دوران هشت سال دفاع مقدس، دشمنان انقلاب اسلامی دست به دست هم داده اند تا با ایجاد مشکلات اقتصادی، ملت بزرگ ایران را نسبت به آینده مایوس کنند.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات و رفتارهای شتاب زده دشمنان ایران اسلامی ناشی از ترس در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران می باشد، ادامه داد: مهمترین هدف مخالفان و دشمنان انقلاب اسلامی قرر دادن مردم در برابر دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که قطعا این هدف با هوشیاری و اتحاد ملت بزرگ ایران محقق نخواهد شد و به سرانجام نمی رسد.

وی با اشاره به سفرهای استانی مجموعه مدیران و معاونان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به شهرستان ها افزود: تلاش می کنیم با حضور در شهرستان ها و دیدارهای رودررو با خانوده های شاهد و ایثارگر، مشکلات اشتغال، بیمه، درمان، مسکن، حقوقی، نظام وظیفه و ... این خانوده های معظم را بصورت دقیق بررسی و رفع کنیم.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تصریح کرد: قطعا تمام نیازها و مشکلاتی که در حوزه اختیارات اداره کل و استان باشد را بصورت لحظه ای و  در کمترین زمان ممکن حل خواهیم کرد.

وی با اشاره به آمار بیکاری در میان ایثارگران خراسان رضوی نیز خاطر نشان کرد: متاسفانه علی رغم تلاش هایی که تاکنون انجام گرفته، پنج هزار و ۵۰۰ ایثارگر در استان بیکار بوده که سهم شهرستان قوچان ۱۸۰ بیکار می باشد.

در پایان این جلسه، به مشکلات خانواده شاهد و ایثارگر بصورت چهره به چهره رسیدگی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.