قدس انلاین : فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری زن جوانی با نام مستعار مرجان که مرتکب ۱۰ فقره کیف زنی شده بود خبر داد.

دستگیری زن کیف زن بعد ازدزد از کیف ۱۰ زن

سرهنگ «اکبر آقا بیگی» با اعلام این خبر گفت:‌در پی گزارش چند فقره سرقت های کیف زنی از بانوان در ایستگاه های اتوبوس شهری و مترو، دستورات برای پی گیری سریع موضوع صادر شد.

فرمانده انتظامی مشهدافزود: تیم های دایره تجسس کلانتری شهید آستانه پرست مشهد در این ماموریت ضربتی به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به چهره زنی و شناسایی یکی از عاملان اصلی این سرقت ها شد.
سرهنگ آقابیگی گفت: بررسی های اولیه پرونده نشان می داد متهم پرونده،زن جوانی است که چندی قبل نیز توسط افسران پلیس زن کلانتری بانوان مشهد دستگیر و با قید وثیقه آزاد شده است.
وی گفت: ماموران کلانتری شهید آستانه پرست پس از اقدام های گسترده اطلاعاتی ، منزل مسکونی که مخفیگاه این زن و پاتوق افراد خلافکار بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی  محل رامورد بازرسی قرار دادند.
سرهنگ‌آقا بیگی اظهار داشت: با دستگیری متهم در بازرسی از محل مقادیری وسایل و مدارک مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: بررسی های بعدی پلیس حاکی از آن بود که همسر موقت این متهم نیز به اتهام حمل مواد مخدر دستگیر و به حبس محکوم شده است.
وی با اشاره به این که متهم در مواجهه حضوری از سوی ۱۰ شاکی پرونده شناسایی و به سرقت ها اعتراف کرده است گفت: تحقیقات برای کشف دیگر اقدام های مجرمانه این زن جوان ادامه دارد.
سرهنگ آقا بیگی از بانوان خواست در مکان های شلوغ و پرتردد و همچنین اماکن تجاری ، مراکز ورزشی و .... مراقبت بیشتری از وسایل همراه و کیف دستی خود داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.