قدس آنلاین: مدیر اجرایی طرح میدان شهدا مشهد گفت: بالغ بر یک میلیارد تومان طرح تاسیساتی برای پایان طرح میدان شهدا براورد شده است.

استفاده بهینه از کارکرد تونل انرژی طرح میدان شهدا


به گزارش قدس آنلاین، وحید برجسته مدیر اجرایی طرح میدان شهدای با اشاره به تاکید تقی‌زاده خامسی، شهردار مشهد بر آغاز عملیات اجرایی باقی مانده در طبقات زیرسطحی میدان شهدا افزود: پروژه میدان شهدا که اکنون در طبقه همکف و منفی یک مراحل پایانی ساخت خود را می‌گذراند با معارضات جدی تاسیساتی رو به رو است.

وبرای آغاز عملیات اجرایی باقی مانده در دو طبقه زیر سطحی میدان شهدا ابتدا باید معارضات موجود در مسیر جمع‌آوری شود، افزود: در حال حاضر آخرین معارض جدی تاسیساتی، شاه لوله انتقال آب عبوری از طبق منفی یک عرصه میدان شهدا است که باید به تونل انرژی انتقال یابد که این موضوع با هماهنگی شرکت آب و فاضلاب در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر اجرایی طرح میدان شهدا گفت: همچنین عملیات همزمان و مشترکی نیز با شرکت مخابرات خراسان رضوی جهت رفع آخرین معارض جدی حوزه ارتباطات با هدف جمع‌آوری کلیه کابل‌های رشته‌ای تلفن شهری عبوری از فضای طبقه منفی یک عرصه میدان شهدا و انتقال آن به تونل انرژی در دستور کار قرار دارد.
.
وی تصریح کرد: در حوزه نیرو رسانی، عملیات اجرای خط انتقال برق ۱۳۲ kv از پست فوق توزیع خیابان دانشگاه به تونل انرژی جهت تامین برق مورد نیاز قطارشهری و محدوده طرح نیز با عملیات مشترک مدیریت اجرایی طرح میدان شهدا و شرکت توزیع برق شهرستان مشهد نیز در دستور کار قرار دارد که مراحل پایانی عملیات اجرایی را می‌گذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.