بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان رئالی‌ها با دو شوک بزرگ روبه‌رو شدند: خداحافظی زیدان و جدایی رونالدو. برای اولی جانشین پیدا شده اما برای دومی هنوز نه.

رئال همچنان در تعقیب جانشین کریس

به گزارش قدس آنلاین، جدایی کریستیانو رونالدو از رئال‌مادرید همچنان اتفاق بسیار مهمی در این باشگاه به حساب می‌آید و مقامات برنابئو همچنان در تلاش هستند بازیکنی را پیدا کنند که نزدیک به رونالدو باشد؛ بازیکنی که دست‌کم در هر فصل ۴۰ تا ۵۰ گل به ثمر می‌رساند. 
این تابستان برای رئالی‌ها تبدیل به یک سردرد بزرگ شده است. بعد از کسب قهرمانی در کیف که به سومین قهرمانی متوالی آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا انجامید، سفیدها با دو شوک بزرگ روبه‌رو شدند: خداحافظی زیدان و جدایی رونالدو، دو نفری که تأثیری فوق العاده چه در داخل زمین و چه خارج از میدان در عملکرد موفق رئال داشتند. جولن لوپتگی با عملیاتی ضربتی جانشین زیدان شد، اما کسی هنوز نمی‌داند که جانشین رونالدو در برنابئو چه کسی است. 
بن‌زما و گرت بیل فصل گذشته در مجموع ۳۳ گل به ثمر رساندند، اما رونالدو به تنهایی ۴۴ گل زده بود، آن هم در شرایطی که هم کمتر از همیشه بازی کرد و هم در مقاطعی از فصل از آمادگی ایده‌آل خود دور بود. بنابراین اعتماد کردن به بیل و بن‌زما برای پر کردن جای خالی رونالدو یک تصمیم پرریسک برای رئالی‌ها خواهد بود. 
فلورنتینو پرس برای تکمیل کردن پازل کهکشانی‌های خود به دنبال نام‌های زیادی بوده. نیمار و امباپه هر دو غیرقابل دسترس هستند، چون تمایل خود را برای ماندن در پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرده‌اند. کاوانی دیگر مهاجم پی‌اس‌جی (۴۰ گل در فصل گذشته) دیگر گزینه مدنظر مادرید است، اما با توجه به روابط نه‌چندان مناسبی که بین رئال‌مادرید و پاری‌سن‌ژرمن وجود دارد احتمال خرید این بازیکن نیز خیلی پایین است به ویژه که هنوز در باشگاه رئال‌مادرید هم برای خرید کاوانی توافقی جامع وجود ندارد. 
لواندوفسکی و هری کین (هر دو با ۴۱ گل زده در فصل گذشته) دو مهاجم مورد علاقه مسئولان رئال‌مادرید هستند و البته خرید این دو بازیکن در این مقطع نیز تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد. بایرن به هیچ‌کدام از پیشنهادهای فراوانی که برای ستاره لهستانی اش رسیده، توجه نمی‌کند و تاتنهام نیز به تازگی قرارداد ستاره خود را تا ۲۰۲۴ تمدید کرده است. ایکاردی دیگر گزینه مطرح شده در رسانه هاست، اما این بازیکن که فصل گذشته ۲۹ گل برای اینتر زد از نظر سبک زندگی شخصی، حواشی زیادی به همره دارد که مسئولان رئال را نسبت به خرید او چندان ترغیب نمی‌کند. 
بنابراین تنها گزینه قابل دسترس و منطقی، ادن آزار ستاره چلسی است که به خوبی قدرت افزایش تهاجمی سفیدهای مادریدی را دارد هرچند که او هم یک گلزن تخصصی نیست و بیشتر به عنوان هافبک گلساز مطرح است. ستاره شماره ۱۰ آبی‌ها، یک بازیکن کامل است، اما در هر فصل به طور میانگین ۲۰ گل به ثمر رسانده و فاصله‌ای فراوان با کریس رونالدو دارد. با این وجود هواداران مادرید و مسئولان این باشگاه و البته شخص جولن لوپتگی، همگی روی خرید ادن آزار توافق دارند، هرچند که سردرد بزرگ همچنان در سانتیاگوبرنابئو باقی است و جانشین کریس بزرگ همچنان مشخص نیست.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.