قدس انلاین : مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی گفت: تیم فوتبال پدیده جهت رشد وبالندگی، در اختیار شهرداری مشهد باشد، بهتر است.

مایلم پدیده در اختیار شهرداری مشهد قرار گیرد
کوروش صبوریان ، اظهار کرد: با توجه به مشکلات شرکت پدیده و استقبال شهرداری مشهد، مایلم تیم فوتبال پدیده مشهد به شهرداری منتقل شده و تحت پوشش شهرداری مشهد قرار گیرد.

وی افزود: متأسفانه کارخانجات کمتر تیم‌داری را پذیرفته‌اند در صورتی که تیم‌داری صاحبان مشاغل و مدیران کارخانجات، معرف آنان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، بردسکن را از حیث فضاهای ورزشی مناسب دانست و اظهار کرد: بیشتر شهرستان‌ها و این شهرستان از لحاظ تجهیزات دارای مشکل هستند که به‌زودی به تناسب نیاز منطقه، بسته‌ای از امکانات در اختیار شهرستان‌ها قرار می‌گیرد.

وی افزود: در هفته دولت از 10 طرح عمرانی ورزشی در سطح استان با صرف هزینه‌ای بیش از 50 میلیارد ریال بهره برداری می شود و ورزشکاران در شهرهای مختلف از خدمات این طرح‌ها برخوردار می‌شوند.

صبوریان به فعالیت 50 هیأت ورزشی در مرکز استان اشاره و اظهار کرد: از این تعداد فقط دو هیأت ورزشی اسکی و رزمی نیمه فعال هستند و مابقی با برنامه کاری و تقویم سالانه خود فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.