قدس آنلاین:معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با همکاری شبکه قرآن میزبان ۷ هزار و ۶۰۰ شرکت‌کننده زائر و مجاور بارگاه منور امام رضا(ع) در مسابقه کتابخوانی پابوس بود.

شرکت ۷۶۰۰ نفر در مسابقه کتابخوانی «پابوس»

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در ایام ولادت علی بن موسی الرضا(ع) برنامه‌های وی‌ژه‌ای از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در بارگاه منور امام مهربانی‌ها اجرا شد که برگزاری مسابقه فرهنگی «پابوس» برای مخاطبین ۱۲ سال به بالا از جمله این برنامه‌ها بود.
 حسینی افزود: این مسابقه کتابخوانی با رویکرد گسترش و توسعه معارف و ارزش‌های دینی و نهادینه کردن فرهنگ رضوی به همت معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی با همکاری شبکه قرآن در ایام دهه کرامت برگزار شد.
وی تصریح کرد: ۵۰ نفر از ۷ هزار و ۶۰۰ شرکت‌کننده در مسابقه کتابخوانی پابوس به قید قرعه هدایای فرهنگی و متبرک آستان قدس رضوی را دریافت کردند.
حسینی گفت: سؤالات این مسابقه از متن کتاب «پابوس» طراحی شد و در طول دهه کرامت در رواق‌ مبارکه دارالهدایه حرم مطهر، باجه‌ها و دفاتر راهنمای زائر در اختیار زائران و مجاوران امام هشتم(ع) گذاشته شد.
یاد آوری می شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، سی دی، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت های مختلف به زائران و مجاوران امام رضا(ع) ارائه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.