قدس انلاین : دبیر هیئت تیراندازی با کمان خراسان‌رضوی گفت: بخش خصوصی حمایتی از کمانداران خراسان‌رضوی صورت نمی‌دهد.

بخش خصوصی از کمانداران خراسان‌رضوی حمایتی نمی‌کند

محمدرضا چین‌سری  اظهار داشت: نخستین مسابقات آزاد کشوری در روز جمعه، 12 مردادماه امسال برگزار شد، 45 نفر از ورزشکاران سراسر کشور روز گذشته در این رقابت‌ها شرکت کرده و بیش از نیمی از تعداد مذکور حائز رتبه نخست تا سوم شدند.

دبیر هیئت تیراندازی با کمان خراسان رضوی گفت: مسابقات مذکور شامل دو بخش کامپوند و ریکرو بوده که در سطوح حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای برگزار شد و 24 نفر از بانوان و آقایان حاضر در رقابت‌های آزاد کشوری توانستند با به کار گیری توان جسمی و فکری خود مقام‌های نخست تا سوم را به دست آورند.

چین‌سری اظهار داشت: هشت نفر از مقام‌آوران مسابقات کشوری از خراسان رضوی بودند، حسام گرمه‌ای در رشته کامپوند سطح حرفه‌ای مقام نخست را کسب کرد، همچنین زهرا دلخوش در رشته ریکرو حرفه‌ای به مقام قهرمانی دست یافت، 6 ورزشکار دیگر نیز در رشته‌های مذکور رتبه دوم و سوم را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: مسابقات مذکور با کیفیت مطلوبی برگزار شد، نمایشگاه بین‌المللی به عنوان حمایت کننده میزبان این مسابقات بود، غیر از آن هیچ بخش خصوصی دیگری از هیئت تیراندازی با کمان خراسان رضوی حمایت نکرده و این هیئت به تنهایی و با برنامه ریزی منظم توانست امور مربوطه را اجرا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.