قدس آنلاین: دادستان عمومی و انقلاب قوچان دستور تخلیه فوری 6 واحد دیگر از مسکن مهر این شهرستان را به‌دلیل نشست زمین و احتمال بروز خطرات جانی صادر کرد.

دستور تخلیه 6 واحد مسکن مهر قوچان صادر شد

به گزارش قدس آنلاین، علی آذری در حاشیه حضور میدانی در میان اهالی ساکن در مسکن مهر این شهرستان گفت: اسفندماه سال گذشته 6 واحد از مسکن مهر این شهرستان به‌دلیل احتمال ریزش و خطرآفرین بودن تخلیه شد و به پیمانکار پروژه نیز مهلت 24 ساعته داده تا 6 خانوار را در مکانی دیگر به‌صورت موقت اسکان بدهد.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان تأکید کرد: امشب نیز به‌دلیل نشست ناگهانی زمین و ایجاد رعب و وحشت میان اهالی یکی دیگر از بلوک‌های مسکن مهر این شهرستان، برای جلوگیری از بروز خطرات جانی دستور تخلیه این شش واحد نیز در محل پس از انجام بازدیدهای میدانی صادر شد.

وی یادآور شد: جلسه‌ای فوری روز یکشنبه 14 مردادماه با حضور مهندسین شرکت پیمانکار پروژه و معاون مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار می‌شود تا معضل و مشکل این واحدهای مسکن مهر موردبررسی کارشناسی قرار بگیرد.

گفتنی است؛ حدود یک ماه قبل همین بلوک تخلیه شده در شب جاری، به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی به دلیل شکستگی کنتور و نفوذ زیاد آب دچار نشست شده و ایجاد رعب و وحشت ساکنین را به همراه داشت که قرار شد طی مدت‌زمان 15 روزه موضوع توسط کارشناسان بررسی و راه‌های برون‌رفت از این معضل اعلام شود اما پس از مدت یک ماه در فاصله‌ای کمتر از محل نشست قبلی، زمین تا ارتفاع بیشتری از گذشته نشست کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.