سخنگوی شورای شهر کرج گفت: تا سایه سنگین یک فرد برای تصدی شهرداری کرج وجود دارد ما نمی توانیم در این شهر شهردار خوبی انتخاب کنیم.

سایه سنگین یک فرد در انتخاب شهردار کرج /نمایندگان مجلس پشت پرده ها را افشا کنند

رحیم خستو پیش از ظهر امروز یکشنبه درحاشیه هشتاد و دومین جلسه شورای شهر کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند انتخاب شهردار دیگر نمی‌تواند بیشتر از این ادامه پیدا کند.

وی افزود: شورای شهر وظایف خود را به درستی انجام داده است و تا به حال دو شهردار انتخاب کرده اما وزارت کشور صلاحیت آنها را تأیید نکرد و این موضوع دیگر از مسؤولیت شورا خارج است.

رحیم خستو با اشاره به اینکه وقتی شهرداری می رود سرپرستی برای مدت ۳ ماه معرفی می شود گفت: اگر در  این مدت شهردار را انتخاب نمی‌کردیم خطر انحلال شورا وجود داشت اما در این مدت ۲ بار شهردار معرفی شده است.

این عضو شورا درپاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص سخنان عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس که گفته بود اگر شهردار بزودی انتخاب نشود پشت پرده‌های شورا را افشا خواهد کرد، گفت: من پشت پرده‌ای ندیدم اگرهست، خوشحال می‌شویم بی پرده صحبت کنند.

وی افزود: اگرقرار است هر گزینه‌ای از سوی شورا معرفی شود، به دلایل مختلف رد شود؛ من به عنوان یکی از اعضا شورا نمی‌توانم زیر بار این مسئولیت بروم.

خستو با اشاره به ضرب المثل خود در صحن شورا گفت: با این سخن بعضی از همکاران برافروخته شدند در حالی که به راحتی به یکدیگر اتهام می‌زنند و با آبروی اشخاص بازی می شود.

وی در ادامه افزود: اگر گروهی بخواهند کسانی را جدا کنند تا به گزینه خود برسند این سوال پیش می آید که آیا این منطق وسیاست ورزی است؟

خستو در پایان تأکید کرد: تا سایه سنگین یک فرد برای تصدگری شهرداری وجود دارد ما نمی توانیم در این شهر شهردار خوبی انتخاب کنیم و مورد اجماع همه قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.