مدیر فضای سبز شهرداری مشهد گفت: بوستان های شهر جهت برگزاری مراسم و جشن های دهه ولایت آماده شده است.

آماده سازی بوستان های مشهد برای برگزاری جشن های دهه ولایت

به گزارش قدس آنلاین خراسان رضوی،  مهدی یعقوبی اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت آماده‌سازی فضا و سکوهای موجود در بوستان‌ها جهت برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های فرهنگی از سوی مدیریت امور فرهنگی شهرداری مشهد در حال انجام است.

وی افزود:با توجه به نزدیک شدن به ایام دهه ولایت در کنار گل‌کاری و آذین‌بندی شهر، رفع نازیبایی‌های فضای سبز و نیز رفع نقص سیستم‌های روشنایی و نورپردازی موجود در فضای سبز شهری نیز در  حال انجام است.

مدیر فضای سبز شهرداری مشهد ادامه داد: کاشت ۲۵ هزار بوته گل، آذین‌بندی و چراغانی شهر و جانمایی المان‌های گل با نام امام علی (ع) در معابر اصلی شهر مشهد به مناسبت دهه ولایت انجام شده است.

وی تاکید کرد: تکمیل و تعویض گل گلدان های بزرگ و المان‌های شهر نیز در دستور کار بوده است و در این راستا تعداد ۲۵ هزار بوته گل، در نقاط مختلف شهرکاشته خواهد شد که تاکنون بخش عمده‌ای از این اقدامات انجام شده و مابقی نیز در حال انجام است.

یعقوبی تصریح کرد: همچنین ۱۰ سازه با طرح‌های متنوع برای نصب گل شاخه بریده با مضمون «علی ولی الله» آماده‌ شده است که سه روز قبل از عید سعید غدیر، در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد.

مدیر فضای سبز شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در کنار کاشت این تعداد گل، ۱۶۹ عدد جای گل چوبی نیز در ۲۴ خیابان اصلی منتهی به حرم مطهر جایگزین گلدان‌های موجود شده و تعداد ۲۷ عدد جعبه گل  نیز در سه معبر جدید جانمایی شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.