محمد حسین حسین زاده بحرینی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به مناسبت جان باختن 11نفر از مردم مشهد در حادثه انفجار پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت نماینده مشهد و کلات به مناسبت جان باختن 11نفر از مردم مشهد

به گزارش قدس آنلاین، در بخشی ازاین پیام آمده است:حادثه تأسف بار انفجار و جان باختن تعدادی از پیام تسلیت نماینده مشهد و کلات به مناسبت جان باختن 11نفر از مردم مشهدهمشهریان عزیزمان در منطقه محروم شهر مشهد مقدس، موجب تأثر و اندوه شدید شد.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده های مصیبت دیده و آرزوی سلامت و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه، از مسئولان محترم اجرائی، بویژه استاندار، فرماندار و شهردار محترم و ستاد مدیریت بحران استان خواسته است در ارائه خدمات به ساکنان واحدهای مسکونی آسیب دیده و تسکین آلام مصیبت دیدگان، تلاش کنند.

حسین زاده بحرینی در ادامه این پیام آورده است: این حادثه، یک بار دیگر ضرورت بازسازی سریع بافت فرسوده و نامطمئن حاشیه شهر مشهد و لزوم توجه جدی دولت به معضل حاشیه نشینی در مشهد را روشن کرد.

حسین زاده بحرینی همچنین در پایان از تلاش های پرسنل زحمتکش دستگاه های امدادی و انتظامی که از لحظات اولیه به یاری حادثه دیدگان شتافتند، قدر دانی کرد .

در حادثه انفجار آبگرمکن و سرایت آتش به منازل اطراف که ساعت 6 صبح دیروز  در خیابان پورسینای شهرک شهید رجایی مشهد رخ داد، 11 نفر کشته و 4 نفر مصدوم شدند.

 در این حادثه چهار ساختمان فروریخت و 15 منزل مسکونی اطراف حادثه نیز تا 60 درصد تخریب شد.

منبع:صدا و سیما

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.