مسئول بسیج رضویه از برگزاری اردوهای جهادی به منظور رفع محرومیت در روستاهای این منطقه خبر داد.

برپایی اردوهای جهادی در روستاهای رضویه

به گزارش قدس آنلاین، علی محسنی فر به برگزاری اردوهای جهادی در منطقه رضویه اشاره و اظهارکرد: همزمان با عید سعید قربان و به مدت ۳ روز اولین مرحله اردو جهادی با مشارکت بسیج محلات در روستای غرغروک برگزار شد.

وی افزود:۲۰ نفر از بسیجیان شرکت کننده در این اردو در اولین مرحله حضور خود در این روستا برخی اقدامات عمرانی از جمله دیوار کشی اطراف مسجد را به انجام رسانده و به اجرای برنامه های فرهنگی پرداختند.

مسئول بسیج رضویه تصریح کرد: انجام پروژه های فرهنگی، عمرانی و اقتصادی در این روستا در بازه زمانی ۳ ساله تعریف شده و در هر مرحله بخشی از مشکلات مردم رفع خواهد شد.

محسنی فر اظهار کرد: مردم این روستا مشکلات عمده ای از جمله تامین آب مورد نیاز و جاده خاکی روستایی به طول ۱۲ کیلومتر دارند که سعی خواهیم کرد با همکاری نهادهای متولی این مشکلات را نیز مرتفع کنیم.

وی گفت: طبق دستور العمل جدید ارودهای جهادی، پس از شناسایی روستاهای هدف خدمت رسانی به مردم در بازه زمانی چند ساله تا رفع محدودیت ها ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج رضویه تصریح کرد: ساکنان روستای غرغروک ۱۵ شهید را تقدیم انقلاب کرده اند و همکاری خوبی نیز با شرکت کنندگان در اردوهای جهادی دارند و به همین دلیل روند خدمت رسانی به خوبی در حال انجام است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.