فرمانده انتظامی شهرستان گناباد از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری 5 ملیون ریالی از شهروند گنابادی در فضای سایبری خبر داد.

کارتن خالی؛ ‌پایان خرید اینترنتی مرد طماع

به گزارش خبرنگار قدس انلاین ، سرهنگ "قربانعلی قربانی" در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان گنابادی مبنی بر کلاهبرداری از وی در یکی از سایت های اینترنتی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی این پرونده با دیدن آگهی فروش یک فقره گوشی تلفن همراه با قیمت پایین و برای این که این معامله پر سود را از دست ندهد بلافاصله با فرد فروشنده تماس گرفته و مبلغ 5 میلیون ریال را به حساب اعلام شده در آگهی سایت واریز و پس از یک هفته کارتن خالی از گوشی را دریافت می کند .
سرهنگ قربانی تصریح کرد:‌ کاراگاهان پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات فنی به عمل آمده و با توجه به شواهد امر و مدارک مستند موجود متهم را در تهران شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی در پایان سخنان خود اظهار داشت: فضای فناوری اطلاعات بستر راحتی و آسایش را برای کاربران و شهروندان ممکن ساخته است و کاربران می بایست قبل از خرید اینترنتی مراقب تله هایی که از سوی افراد سودجو در این فضا پهن شده است باشند و هرگز قبل از اطمینان از روش خرید اینترنتی صحیح یا صحت وجود کالا به حساب افراد یا شرکت ها وجهی واریز نکنند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.