معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت:۱۲ هزار۲۵۴ پروژه طی ۵ سال گذشته در این استان به بهره برداری رسیده است.

بهره برداری از ۱۲ هزار پروژه طی ۵ سال گذشته در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمد مقدوری اظهار کرد:همرمان با افتتاح ۱۵۴۴ پروژه با هزینه ۱۴ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال در خراسان رضوی طی هفته دولت و با احتساب این پروژه ها طی پنج سال دولت یازدهم و دوازدهم فقط در مناسبت های هفته دولت، دهه فجر و سفر های رئیس جمهوری و معاونت اول به این استان تعداد پروژه های افتتاح شده به ۱۲هزار و ۲۵۴پروژه با هزینه ۲۳۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: کاشمر در بسیاری از تولیدات اقتصادی استان جایگاه ویژه ای دارد و در سالهای اخیر پروژه های باند دوم سه راهی شادمهر به کاشمر و تکمیل باند دوم مسیر کاشمر، خلیل آباد به بردسکن و اجرای خط دوم انتقال گاز و تقویت ظرفیت گازرسانی به منطقه بیشتر مورد تاکید بوده است.

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی ادامه داد:احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری، مناسب سازی محیط برای معلولین، هوشمند سازی و مبلمان شهری از جمله اقدامات در حال انجام در کاشمر است که زمینه ارتقا خدمات مطلوب در شهر را فراهم خواهد کرد.

وی گفت:دشمنان فشارهای اقتصادی را در بخش های مختلف از طریق ایجاد فضای رعب در سطح بین المللی در قالب تحریم ها دنبال می کنند و بخش دوم آن دامن زدن به ناامنی های اقتصادی در داخل کشور و در عرصه تولید، توزیع و بخش بازرگانی، مصرف و تقویت سازوکارهای سودجویانه است.

مقدوری بیان کرد: در برابر تاکتیک های دشمن، برنامه ریزی هایی صورت گرفته به طوری که آمریکا در زمینه تحریم نمودن ایران با دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی شکست خورده است.

وی اضافه کرد:بیشتر تلاش دشمن در عرصه جنگ روانی است و دشمن با سیاه نمایی عملکرد مسئولان، در ایجاد ناامیدی بین مردم نسبت به اهداف انقلاب نقش آفرینی می کند تا سیستم مدیریت کشور را مختل کند.

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی تصریح کرد:در برابر این توطئه ها باید با مقابله هوشمندانه و آمادگی کامل اقدام کنیم از این رو شفاف سازی در همه امور ضروری است و هر صدایی، از ناحیه هرفردی که بوی تفرقه بدهد، شیطانی است به ویژه آن که دشمن برخلاف گذشته جنگ روانی راه انداخته و هدف اصلی آن خسته کردن مردم است لذا باید با تمام وجود تلاش کنیم توطئه های دشمنان خنثی شود.

منیع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.