سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ۶۰۰ نیروی خدمات شهری برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین به عراق اعزام می شوند.

اعزام ۶۰۰ نیروی خدمات شهری به عراق برای خدمت به زائران اربعین

به گزارش قدس آنلاین ، سید جواد حسینی صبح سه شنبه در نشست هم اندیشی با مسئولان ستاد اربعین شهرداری مشهد اظهار کرد: خدمت رسانی شهرداری مشهد به زائران اربعین قابل تقدیر است و طبق برنامه ریزی انجام شده امسال کار خدمات رسانی ، اسکان و تغذیه زائران توسط ۵۰ موکب در عراق انجام خواهد شد. 

وی افزود: در حوزه خدمت رسانی به زائران اربعین باید از ظرفیت مردمی برای ساماندهی و خدمات رسانی استفاده شده و سوله های ۹ گانه نجف به کمیته جذب مشارکت های مردمی ، اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان واگذار شود. 

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی  بیان کرد: امسال اعزام بیش از دو هزار و ۵۰۰ خادم افتخاری به عراق در برنامه قرار دارد و نظافت شهرهای نجف اشرف، کربلای معلا و کاظمین و نیز پذیرایی، اسکان و تغذیه ی ۶۵ هزار زائر به ستاد اربعین استان واگذار شده است. 

حسینی بیان کرد: همچنین طبق برنامه ریزی انجام شده در کنار اسکان و پذیرایی، نظافت محیطی،انجام امور بهداشتی و سلامت زائران با اعزام بیش از ۱۰۰ پزشک و پرستار انجام و  ۴۰۰ مبلغ جهت ارائه مباحث معرفت افزایی و فرهنگی به زائران آقا اباعبدالله الحسین(ع) به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

وی همچنین از اعزام  ۱۵۰ دستگاه درون شهری مشهد برای جابه جایی زائران و اعزام ۶۰۰ پاکبان برای نظافت معابر در ایام اربعین به کشور عراق خبر داد.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.