البرز- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرزگفت: بزرگترین نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان البرز آبان ماه سال جاری در کرج برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنایع البرز/۱۰ درصد واحدهای نمونه صنعتی کشور در البرز فعالیت می‌کنند

محمدامین فرشی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: با هدف معرفی ظرفیت های استان در بخش تولیدی وصادراتی، آبان ماه سال جاری نمایشگاهی با حضور صنایع کوچک ومتوسط برگزار می شود.

وی افزود: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد دارای پروانه وجود دارد که معرفی ظرفیت های تولیدی آنها مغفول مانده است لذا برپایی نمایشگاه گامی موثر برای به نمایش گذاشتن ظرفیت های مغفول مانده صنایع کوچک و متوسط استان البرز است.

فرشی تصریح کرد: ۱۰ درصد واحدهای نمونه صنعتی و صادراتی کشور در استان البرز فعالیت دارند و بزرگترین نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی استان البرز فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های صنایع کوچک و متوسط استان البرز است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به افزایش تهدیدات و اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، ضروری است تولیدکنندگان داخل با تلاش و جدیت مضاعف و مردم کشورمان نیز با استفاده و حمایت از کالای ایرانی شرایطی فراهم آورند تا از این وضعیت عبور کرده و سربلند بیرون بیاییم.

فرشی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت ۴ روز در محل نمایشگاه های  موقت گلستان شهر کرج برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برقراری ارتباط میان واحدهای تولیدی، صادراتی و خریداران خارجی، جذب سرمایه‌گذار خارجی، معرفی توانمندی های واحدهای تولیدی و صادراتی استان البرز، کمک به بازاریابی و معرفی بازارهای صادراتی‌کشورهای همسایه از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان البرز است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.