نماینده مردم مشهد در مجلس گفت : از سه وزیر کشور، بهداشت و درمان و اطلاعات در مورد موضوع ضرب و جرح و علت فوت طلبه مشهدی طرح سوال کردم.

طرح سوال از سه وزیر در موضوع ضرب و جرح  و فوت طلبه مشهدی

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر درگفت و گو باخبرنگار قدس انلاین گفت: این سوال در کمیسیون های مختلف  امنیت ملی، شوراها و بهداشت و درمان مطرح و بررسی خواهد شد.

وی تصریح کرد: چند روزپیش طلبه جوانی در مشهد در یک حادثه تروریستی مورد  ضرب و جرح قرار گرفت اگرچه این اولین بار نیست که در کشور و مشهد چنین اتفاقی رخ  می‌دهد زیرا  ۸ ماه پیش نیز حدود ساعت ۲ بعد از ظهر با چاقو به یکی از طلبه‌ها حمله شد، اما نکته اینجاست که موضوع درمان این افراد و بررسی این اتفاق ها به صورت جدی مورد رسیدگی قرار نمی گیرد.

حجت الاسلام پژمانفر اظهار داشت: وقتی  طلبه مذکور به بیمارستان مراجعه کرد مسئولان این بیمارستان اعلام کردند که  جراحت جدی به او وارد نشده است و حتی قصد داشتند او را مرخص نمایند  اما چند روز بعد او به کما رفته و مشخص شد چاقو ۳ سانت وارد قلب او شده بود و این سهل انگاری باعث شد این طلبه که دارای سه فرزند می باشد از بین برود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از طرفی یک نوع دوگانگی  دربرخی مسائل به وضوح قابل مشاهده است  زیرا وقتی خانمی از مشهد پیامک هایی ارسال کرد دستگاه‌های امنیتی  به سرعت ورود پیدا کردند اما زمانی که در روز روشن به طلبه‌ای چاقو وارد می‌شود با گذشت نزدیک به یک ماه از این موضوع هنوز هیچ‌ دستگاه امنیتی اظهارنظر نکرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.