شناگر نابینای خراسانی گفت: رکورد آسیایی را زدم و بهبود بخشیدم، قرار بود به مسابقات پارالمپیک آسیایی اعزام شوم، ولی حقم را خوردند و اعزام نشدم.

گلایه‌های شناگر نابینای خراسانی
به گزارش قدس آنلاین ؛ ابوالفضل ملایجردی ، اظهار کرد: برای انتخاب افراد اعزامی به مسابقات پاراالمپیک آسیایی جاکارتا، مسابقات انتخابی برگزار کردند و اعلام کردند هر کس رکورد نفرات اول تا سوم سال گذشته را بشکند، به مسابقات جهانی آلمان و مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اعزام می‌شود. گرچه رکورد سومی را شکستم اما برای مسابقات آلمان کنار گذاشته‌شدم. وقتی دلیلش را پرسیدم اعلام کردند چون نابینای کاملی، نیاز نیست که برای کلاس بندی به آلمان بروی و مستقیم تو را به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا اعزام می‌کنیم.
وی ادامه داد: مسئولین تیم ملی گفتند من را به مسابقات پاراآسیایی اعزام می‌کنند و به همین خاطر چیزی نگفتم و به یک پیگیری جزئی بسنده کردم، اما زمانی که موضوع مسابقات پاراآسیایی جاکارتا مطرح شد نیز اسم من را خط زدند. تماس گرفتم، دلیل این کار را پرسیدم و گفتم اگر نمی‌خواستید من را به مسابقات اعزام کنید برای چه باید برای پاسپورت و سایر امور هزینه کنم؟ حدودا 300 هزار تومان از جیب در این رابطه هزینه کرده‌بودم. به مسئولان مربوطه هم گفتم شما که نمی‌خواهیم من را اعزام کنید چرا این‌کارها را می‌کنید؟
شناگر نابینای خراسانی افزود: خود سرمربی تیم ملی به من قول اعزام به مسابقات پاراآسیایی را داد و اسم من را برای مسابقات جهانی خط زد. دلیلش را نمی‌دانم، فقط می‌دانم مالی است. دوست دارم بدانم هزینه‌ای که قرار بود برای من خرج شود امروز خرج چه کسی شده‌است؟ مسئول فدراسیون قول داده بود که مرا به جاکارتا می‌برد اما بعد از آن گفت از دست من خارج است و حقیقتا مجبورم بگویم به من دروغ گفت!
ملایجردی تصریح کرد: متاسفانه نه تنها اسم من بلکه اسم دو نفر دیگر را نیز خط زدند و در مجموع از شش نفر، دو نفر را به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا خواهندبرد. ما 3 نفر بودیم که بحث را به نماینده‌ها کشاندیم، سپس برای ما پیغام آمد که اگر بیشتر ادامه دهید برای خودتان بد می‌شود، یعنی هم از مسابقات خط می‌خورید و هم بدتر از این کارها با شما می‌کنیم و ما دیگر پیگیر نشدیم و گفتیم« شکایت از قاضی به قاضی ببری». برای یک شناگر خراسانی دیگر نیز این اتفاق افتاد و بعد از پیگیری، ما این پیام را دریافت کردیم.
وی عنوان کرد: در هیئت خراسان، هم سرپرست و هم رئیس هیئت به جد پیگیر کارهای ما بودند، اما متاسفانه کاری از پیش نبردند.
این شناگر نابینای خراسانی در خصوص انتظارش از هیئت نابینایان یا کم بینایان خراسان رضوی بیان کرد: هیئت خراسان باید پیگیری‌هایش را خیلی قوی‌تر کند، این که لحظه مسابقات این موضوعات را پیگیری کند فایده‌ای ندارد. این‌ها چون دارند ورزشکار تربیت می‌کنند هم باید از لحاظ مالی به ورزشکار خود برسند که او بتواند راحت دنبال ورزش خود باشد هم باید از قبل رخ دادن چننی اتفاقات و برخوردهایی، فکر این مسائل را بکنند، چون برای بار اول یا دوم نیست که با چنین مسئله‌ای رو به رو می‌شویم. در مسابقات قهرمانی جوانان در امارات نیز چنین اتفاقی روی داد.
ابوالفضل ملایجردی اضافه کرد: مسئولان هیات استانی زحمت کشیدند و زحمتشان را انکار نمی‌کنم  اما در این موارد، مهم استان بود که باید از سال گذشته به این موارد فکر می‌کرد. ما نباید دوبار از این موضوع ضربه می‌خوردیم.
وی گفت: قبلاً برای شناگران و گلبالیست‌ها این اتفاق افتاده بود و چون این موضوع مسبوق به سابقه است استان باید خیلی پیگیرتر می‌بود که ما را برای مسابقات بفرستد و روی این موضوع باید خیلی بیشتر از این‌ها سرمایه گذاری می‌کرد. این که فقط یک استخر در اختیار آنان بگذارد که نامش حمایت نیست. درست است که مربی نیز می‌آید اما باید خیلی بیشتر از این‌ها روی ورزشکاران خود سرمایه گذاری کند. 
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.