پیش از اعزام ورزشکاران آسیایی و پاراآسیایی خراسان رضوی به اندونزی، مبالغی از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان به آنان پرداخت شده است.

پرداخت بخشی از هزینه های ورزشکاران آسیایی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: این اداره پرداخت بخشی از هزینه های ورزشکاران آسیایی خراسان رضوی کل پیش از اعزام ورزشکاران آسیایی و پاراآسیایی از این استان به اندونزی مبالغی به آنان پرداخت کرده است.

امیر زارعی افزود: در این چارچوب مبالغی بین ۳۰ میلیون تا ۳۵ میلیون ریال به همه ورزشکاران، مربیان، کادر فنی و همراهان کاروان خراسان در مسابقات آسیایی و پارا آسیایی پرداخت شد.

وی گفت: در مجموع اعضا این دو کاروان شامل ۲۴ ورزشکار مسابقات آسیایی و ۲۱ ورزشکار پاراآسیایی این مبالغ را دریافت کرده اند.

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور امسال در شهر جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار شد و ۲۴ ورزشکار و کادر فنی از خراسان رضوی با شش مدال رنگارنگ از این رقابتها به خانه بازگشتند.

سومین دوره بازیهای پاراآسیایی اندونزی نیز در روزهای ۱۴ تا ۲۱ مهر جاری برگزار می شود که ۲۱ ورزشکار و مربی از خراسان رضوی در جمع ۲۰۹ ورزشکار کاروان آسیایی ایران حضور دارند.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.