سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصاویری از محل دقیق اصابت موشک‌ به مقر تروریست‌ها در خاک سوریه را منتشر کرد.

اولین تصاویر از محل اصابت موشک‌های ایرانی به مقر تروریست‌ها در سوریه+ عکس

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، پس از حمله موشکی و پهپادی سپاه به مقر تروریست های تکفیری که منجر به هلاکت و زخمی شدن  شمار زیادی از تروریست ها و سرکردگان جنایت تروریستی اهواز گردید، نیروی هوافضای سپاه نخستین تصاویر از محل های اصابت موشکها وبمباران پهپادهای رزمی در شرق فرات در سوریه را رسانه ای کرد.

سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در گفتگویی در خصوص انتشار این تصاویر اظهار کرد:منطقه شرق فرات و مقرتروریست‌های داعشی تحت حمایت کامل امریکا بوده و دارای موقعیت خاصی می باشد ؛این منطقه از غرب بواسطه رود فرات پدافند طبیعی دارد ، از طریق هوا نیز منطقه ممنوعه پروازی و تحت حفاظت هواپیما های ائتلاف است.

وی افزود:  به کارگیری هواپیماهای بدون سرنشین همچون شاهد 129 به منظور تصویربرداری از لحظه اصابت ، عملاً موجب لو رفتن عملیات و اطلاع رسانی توسط ائتلاف امریکا و تخلیه مقر از گروه‌های تروریستی می گردید.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه در عملیات موشکی و پهپادی "ضربت محرم " از تاکتیک متفاوتی استفاده کردیم ،گفت: در این عملیات با استفاده از روش های خاص اطلاعاتی و پس از اطمینان از حضور فرماندهان داعشی ،عملیات با غافلگیری انجام شد.

سردار حاجی زاده با اشاره به اجرای عملیات ترکیبی و استفاده از پهپادهای رزمی در این عملیات گفت : پهپادهای بمب افکن ما با غافلگیری وارد منطقه شدند و به اجرای عملیات خود پرداختند و با تصاویری که پس از عملیات به دست ما رسید، میزان دقت عملیات برای همگان روشن شد.


منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.