البرز- مجید سبزه پرور از میزبانی این استان از المپیاد کشوری بانوان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا به مانند همیشه میزبانی خوبی از مسابقات پیش رو داشته باشیم.

میزبانی البرز از  المپیاد کشوری دوچرخه‌سواری بانوان

مجید سبزه پرور رئیس هیئت دوچرخه سواری استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: تا پایان سال ۳ دوره مسابقات جایزه بزرگ کشور با حضور برترین های دوچرخه سواری کشور و یک دوره مسابقات کوهستان به میزبانی البرز برگزار می شود.

وی در خصوص شرایط میزبانی از مسابقات پیشکسوتان کشور گفت: باتوجه به سطح بالای این مسابقات و نیز حضور ۲۵۰ دوچرخه سوار پیشکسوت لازم است تا تمامی شرایط به خصوص اسکان آن ها فراهم باشد، در صورت فراهم بودن شرایط این مسابقات نیز در البرز برگزار می شود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان البرز با اشاره به آخرین وضعیت محل تمرین ورزشکاران گفت: باتوجه به رایزنی های انجام شده مقرر شد تا دوچرخه سواران البرزی از پیست ورزشگاه آزادی برای انجام تمرینات خود استفاده کنند.

سبزه پرور با بیان این که از بیش از ۳۰۰ نفر استعدادیابی به عمل آمده گفت: این فرایند برای رده سنی ۹ تا ۱۴ سال به منظور شناسایی افراد مستعد جهت پشتوانه سازی دوچرخه سواری البرز انجام شده است.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا بیشتر روی مسائل آموزشی تمرکز کنیم چراکه ورزش ملی نیاز شدیدی به نیروهای جوان و مستعد دارد از همین رو شک نداریم که در آینده در سطح ملی حرف های بسیاری برای گفتن خواهیم داشت.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان البرز از توجه به هیئت های شهرستانی خبرداد و گفت: آن ها را ملزم کرده ایم که ضمن توجه به رده های پایه سطح کیفی خود را نیز ارتقا دهند چراکه در صورت فراهم بودن شرایط قصد داریم تا مسابقات جایزه بزرگ را در شهرستان های البرز برگزار کنیم.

سبزه پرور در پایان در خصوص نزول دوچرخه سواری ایران در آسیا و ناکامی دوچرخه سواران ایرانی در مسابقات آسیایی گفت: بدشانسی و ناهماهنگی را می توان عامل اصلی  ناکامی ایران دانست این در حالی است که بدون شک برای رقابت با کشورهای مطرح باید هزینه کنیم و برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.