خراسان‌شمالی- سرهنگ علیرضا حسین‌زاده گفت: میزان لغزندگی سطح جاده‌ها پس از نخستین بارندگی‌ها بیشتر است زیرا انباشت دوده، چربی و اثرات ناشی از عبور خودروها سبب لغزندگی بیشتر سطح آسفالت می‌شود که می‌تواند رانندگان را غافلگیر کند.

جاده‌های استان مه آلود و لغزنده است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حسین‌زاده، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: هم اینک در اکثر محورهای این استان بارندگی داریم و جاده ها لغزنده و مه آلود است.

وی گفت: با توجه به کاهش محسوس دما هم اکنون در محور جوزک و امین الله بارش پراکنده باران را شاهد هستیم.

وی افزود: در گردنه اسدلی نیز مه غلیظ داریم که لازم است رانندگان با احتیاط بیشتر در این محور تردد کرده و از روشن بودن چراغ ها اطمینان خاطر کسب کنند.

سرهنگ حسین زاده یادآور شد: در محور رابط قره بیل و راز، هم بارش باران در جریان است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر در تمامی محورهای استان ترافیک روان است اما به دلیل بارندگی تردد به کندی انجام می شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از رانندگان خواست بیشتر احتیاط کنند و در صورت تردد ضروری در محورها حتما از سالم بودن چراغ ها و برف پاک کن و نبود مشکل در لاستیک خودرو مطمئن شده و کنترل های لازم را انجام دهند.

سرهنگ حسین زاده افزود: میزان لغزندگی سطح جاده ها پس از نخستین بارندگی ها بیشتر است، زیرا انباشت دوده، چربی و اثرات ناشی از عبور خودروها سبب لغزندگی بیشتر سطح آسفالت می شود که می تواند رانندگان را غافلگیر کند.

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی تا دوشنبه با صدور اخطاریه ای نسبت به وقوع بارندگی و جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داده بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.