رئیس پلیس راهور خراسان‌رضوی گفت: فقدان کمربندی مناسب حوادث و ترافیک مشهد را افزایش داده است.

فقدان کمربندی مناسب حوادث و ترافیک مشهد را افزایش داده است
به گزارش قدس آنلاین ، سرهنگ محمدباقر سلیمی صبح امروز در مراسم معارفه رئیس پلیس راهور مشهد اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد ارائه دهنده خدمات به 20 تا 30 میلیون زائر در ایام خاص است و البته به صورت میانگین بین 6 تا 7 میلیون سفر روزانه در شهر مشهد انجام می‌شود.

وی افزود: موتورسیکلت سواران سهم زیادی در حوادث دارند که 40 درصد منجر به تلفات و 60 درصد منجر به مجروحیت می‌شود. دومین گروه عابرین پیاده هستند که حائز اهمیت است و باید تسهیلاتی در حوزه شهری در اختیار عابرین پیاده گذاشته شود.

سلیمی یادآور شد: فقدان کمربندی و زیرساخت‌های مناسب سبب تردد کامیون‌ها در معابر شهری مشهد شده به طوری که در یک شبانه‌روز، میانگین تردد این کامیون‌ها به 2000 دستگاه می‌رسد که سهم قابل توجهی در حوادث ترافیکی بزرگراه‌ها دارند و نیاز به تسریع در ساخت کمربندی  شمالی و جنوبی در مشهد داریم.

سرهنگ قاسم علیپور؛ رئیس پلیس جدید راهور مشهد نیز اظهار داشت: وضعیت پلیس راهور مشهد اکنون در اوج توانمندی است و شاهد هستیم که روزانه بیش از 1000 ماموریت شهری انجام می‌شود. پلیس راهور مشهد با کمک پرسنل خود می‌تواند 10 برابر اقداماتی که تاکنون انجام گرفته را صورت دهد.

علیپور گفت: 28 سال سابقه خدمت در پلیس راهور را دارم که شامل 5 سال مسئولیت ستاد و راهوری استان، 4سال مدیریت شهرستان، 6 سال مسئولیت مستقیم در ایستگاه مشهد بوده و مدت دو سال است که رئیس بازرسی راهور استان را برعهده دارم؛ در 7 ماهه سال جاری انتقادات و شکایات را رفع کرده‌ایم.

رئیس پلیس راهور مشهد خاطرنشان کرد: در بحث برون‌سازمانی از قوای سه گانه، وزارت کشور، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، ستاد کل نیروهای مسلح وسازمان مدیریت و برنامه ریزی و صدا وسیما انتظار حمایت داریم.

منبع : تسنیم

‌انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.