همدان -حمید رضا یاری اظهار داشت: با هماهنگی بین المللی با سازمان جهانی گردشگری و اساتید حاضر در اجلاس برای شرکت کنندگان صدور گواهینامه حضور در کارگاه های آموزشی پیش بینی شده است.

برای حاضران در دوره های تخصصی اجلاس گواهینامه صادر می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمیدرضا یاری عضو هیأت رئیسه سازمان جهانی گردشگری با یاد آوری اینکه همدان از ۲۱ تا ۲۳ آبان ماه میزبان اعضای سازمان جهانی گردشگری در همدان خواهیم بود و حضور اعضای هیات رئیسه سازمان نیز قطعی شده است گفت: گروه نخست سازمان جهانی ۱۷ آبان به همدان می آیند و برنامه آغازین اجلاس ۲۱ آبان‌ماه  است و بعدازظهر همان روز کارگاه های تخصصی با استادان نام آشنای حوزه گردشگری در یکی از هتل های همدان تشکیل خواهد شد.

وی از اعطای گواهینامه بین‌المللی به شرکت‌کنندگان در این پنل‌ها خبر داد و با بیان اینکه در این برنامه پس‌تور نیز در نظر گرفته شده است، افزود: بازدید از غار علیصدر، باغ موزه دفاع مقدس، حضور در لاله‌جین در برنامه قرار دارد.

یاری با بیان اینکه اجلاس جهانی گردشگری بزرگترین اجلاس گردشگری طی ۴۰ سال اخیر در کشور است که به میزبانی همدان برگزار می‌شود افزود: در این اجلاس ۱۵ کمیته تشکیل شده که هر کمیته‌ای کار خود را دنبال می‌کند.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.