سرمربی تیم فوتسال فرش آرا با اشاره به پیروزی مقابل اهورا بهبهان گفت:در روزی که در شرایط ایده آل نبودیم پیروز شدیم.

در روزی که خوب نبودیم پیروز شدیم
به گزارش قدس آنلاین ، در ادامه هفته ۱۵ رقابتهای لیگ برتر فوتسال کشور، تیم فرش‌آرا در خانه موفق به شکست اهورا بهبهان شد.

شرایط خوبی در بازی امروز نداشتیم اما پیروز شدیم

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا  گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت، نیمه اول بازیکنان ما خوب ظاهر شدند و با برنامه بودند و موفق شدند با مدیریت بازی به دو گل برسیم و چند موقعیت خطرناک ایجاد کنیم.

محسن حسن زاده افزود: نیمه دوم با توجه به اینکه اهورا به امتیاز نیاز داشت و می‌خواست از انتهای جدول فاصله بگیرد بازی خوبی انجام داد و تیم ما را تحت فشار گذاشت، نیمه دوم از لحاظ بدنی شرایط خوبی نداشتیم ولی خدا رو شاکرم در روزی که خوب نبودیم پیروز شدیم.

وی ادامه داد: از هواداران بابت حمایت‌هایی که داشتند تشکر می‌کنم اما نیم فصل دوم سخت و پر فشار است و بازی‌های سختی داریم حفظ این جایگاهی که داریم سخت‌تر از کسب آن است امیدوارم بازیکنان شرایط خوبی داشته‌باشند تا بتوانیم در ادامه لیگ عملکرد بهتری داشته باشیم.

برای صرفه جویی در بازی های خارج از خانه تیم کامل را در اختیار نداریم 

مربی تیم فوتسال اهورا بهبهان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد گفت: دو تیم بازی خوبی انجام دادند و یک بازی پر فشار از دو تیم شاهد بودیم که در نهایت فرش آرا موفق به پیروزی شد به همین دلیل به هواداران و باشگاه فرش آرا تبریک میگم. 

محمد علیپور افزود: ما با توجه به بضاعتی که داریم بازی خوبی انجام دادیم و تمام انرژی که داشتیم را در زمین گذاشتیم، ما به خاطر شرایط مالی و نداشتن اسپانسر در بازی‌های خارج از خانه تیم کامل را در اختیار نداریم ولی بازیکنان ما امروز تمام انرژی که داشتند رو در زمین گذاشتند اما تجربه بازیکنان فرش آرا عامل موفقیت این تیم بود و حق فرش آرا در بازی امروز برد بود.

وی ادامه داد: تیم ما کاملا بومی است و به‌عنوان یک تیم خصوصی هیچ گونه حمایتی از سوی مسؤولان استان و بهبهان نداریم، پیش بینی چنین شرایطی را داشتیم اما مطمئنا از هفته آینده نتایج بهتری کسب می‌کنیم از نیم فصل اول تجربه خوبی کسب کردیم که در ادامه فصل به کمک خواهد آمد.

علیپور در خصوص اینکه حجت سرمربی اهورا روی سکو قرار داشت گفت: آقای حجت در دیدار قبلی از کنار زمین اخراج شدند و این بازی‌ روی نیمکت حضور نداشتند.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.