همدان -سید مهدی حجازی گفت: ایران کشوری امن در منطقه است و ظرفیت مناسبی برای گردشگری فرهنگی دارد و چهلمین رویداد جهانی گردشگری این فرصت را به ایران داده است که توانمندی های خود را در این حوزه به جهان معرفی کند.

برگزاری چهلمین رویداد جهانی گردشگری فرصتی برای معرفی ایران به جهانیان است
به گزارش قدس آنلاین، سید مهدی حجازی عضو هیأت رئیسه شرکت سیاحتی علیصدر، اظهار داشت: حدود چهار سال است که شرکت علیصدر همکاری خود را به عنوان عضو وابسته سازمان جهانی گردشگری با این سازمان آغازکرده است ، و از همان ابتدا، همکاری خود را با بخش بین‌الملل این سازمان افزایش دادیم.
عضو هیأت رئیسه شرکت سیاحتی علیصدر، افزود: در همان سال پذیرش پیشنهاد میزبانی ایران توسط دبیرکل و اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری، رسماً میزبانی همدان برای چهلمین اجلاس جهانی گردشگری اعلام شد و این آغازی برای معرفی همدان به عنوان پایلوت گردشگری بود.
وی گفت: با معرفی همدان به عنوان میزبان این اجلاس، کشورهای عضو سازمان جهانی گردشگری،  اعلام کردند که در چهلمین اجلاس گردشگری شرکت خواهند کرد که این موضوع به یمن ایران امن در منطقه  و ظرفیت‌های  گردشگری فرهنگی همدان ایجاد شده است و  حضور بخش خصوصی گردشگری جهان در ایران موجب  معرفی گردشگری همدان به دنیا می شود.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.