حجت الاسلام نصرالله پژمانفر گفت : برخی افراد در دولت در تلاش هستند شیرینی اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان را به کام مردم تلخ کنند.

مسئولان شیرینی اجرای "قانون منع بکارگیری بازنشستگان" را به کام مردم تلخ نکنند

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: برخی مسئولین در مجموعه دولت در تلاش هستند شیرینی اجرای قانون خوب مجلس در مورد منع بکارگیری بازنشستگان را که نقش به سزایی در جوانگرایی ، استفاده از نیروهای توانمند در بدنه اجرایی و از بین بردن حلقه بسته بکارگیری مدیران را دارد را با تصمیم های خود به کام مردم تلخ کنند .

نماینده مردم مشهد ادامه داد: برخی عناصر دولت در زمینه اجرای این قانون قصد فرار به جلو را دارند و با نگاه فرصت مدارانه به این قانون ، در صدد هستند برخی افراد مسئله دار و ضعیف را در مسئولیت ها بکار گیرند .

وی با بیان اینکه تاکنون برای انتخاب استاندارخراسان رضوی  با مجمع نمایندگان هیچ گونه مشورتی صورت نگرفته است ،  تصریح کرد: اگرچه انتخاب استاندار حق وزیر کشور و دولت است و ما قصد دخالت در تصمیم گیری و انتخاب آنها نداریم اما انتظار ما این است که اولویت اصلی انتخاب استاندار رویکرد حل مسائل اصلی استان باشد ، اگرچه متاسفانه خبرهای خوبی از انتخاب استاندار به گوش نمی رسد و دولت سعی دارد برخی افراد مسئله دار و ضعیف  را برای این پست انتخاب کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین درباره اظهارات اخیر خود درباره پر شدن گیشه های سینما از فیلم های مستهجن  اظهار داشتتوضیحات کامل تر را  در اطلاعیه ای طی چند روز آینده ارائه خواهم کرد ازطرفی همه باید تلاش کنیم که آثار و تولیدات فرهنگی و هنری از جمله  تولیدات سینمایی ،تولیدات فاخری باشند که ارزش های دینی و انقلابی  را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.