مدیر عامل شرکت کارگزاری بورس اوراق بهادار رضوی گفت: طی ۷ ماه نخست سال جاری، ۱۹ هزار و ۱۵۶ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار و فرابورس توسط این شرکت داد و ستد شده است.

داد و ستد ۱۹ هزار و۱۵۶میلیارد ریال اوراق بورس توسط کارگزاری رضوی

به گزارش قدس آنلاین، یوسف پاشانژاد مدیرعامل شرکت کارگزاری بورس اوراق بهادار رضوی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ارزش معاملات شرکت کارگزاری رضوی در بورس اوراق بهادار طی ۷ ماه نخست امسال، ۱۲ هزار و ۱۳۲ میلیارد ریال بوده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۲۰۳ درصد رشد داشته است.
وی ادامه داد: همچنین در فرابورس و طی ۷ ماهه نخست امسال ۷ هزار و ۲۴ میلیارد ریال توسط این شرکت معامله شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۳۹۶، به میزان ۸۴ درصد افزایش داشته است.
پاشانژاد، ارائه خدمات مناسب به مشتریان را یکی از دلایل افزایش ارزش معاملات صورت گرفته در بورس اوراق بهادار و فرابورس عنوان کرد و افزود: علاوه بر این می‌توان مناسب شدن شرایط شرکت‌ها با توجه به افزایش نرخ ارز و به تبع آن هجوم سرمایه به بورس و فرابورس را نام برد.
وی با اشاره به مشتریان فعال شرکت کارگزاری رضوی در بورس‌های اوراق بهادار و فرابورس گفت: تعداد مشتریان فعال شرکت در بورس و فرابورس طی ۷ ماهه نخست سال جاری، ۳ هزار و ۸۵۵ نفر بوده است.
پاشانژاد در پاسخ به این سوال که برای افزایش مشتریان بورس‌های اوراق بهادار و فرابورس این شرکت چه برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است، گفت: تمرکز و جذب مشتریان آنلاین با ارائه نرم‌افزارهای جذاب برای معامله و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.
مدیر عامل شرکت کارگزاری بورس اوراق بهادار رضوی ادامه داد: ارائه اعتبار به مشتریان دارای پرتفوی مناسب و جذب مشتریان از طریق عرضه‌های اولیه، بخشی دیگر از این برنامه‌ها را به خود اختصاص داده است.
پاشانژاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود، ارائه خدمات مدیریت پرتفوی سهام و خدمات مربوط خرید و فروش کالا در بورس کالای ایران را از جمله اهداف تاسیس این شرکت اعلام کرد.
وی ادامه داد: شرکت کارگزاری رضوی به عنوان بازوی اجرایی آستان قدس رضوی در حوزه بازار سرمایه، با هدف ارائه خدمات بازار سرمایه به مشتریان حقیقی و حقوقی و همچنین ارائه خدمات تحلیلی در سطح اقتصاد کلان، صنعت و شرکت‌ها به مشتریان و مجموعه آستان قدس رضوی، ایجاد شده است.
 منبع:آستان نیوز 

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.