سید سعید شاهرخی با بیان این مطلب که نمای کاردر استان مثبت است ،گفت :در حوزه راه وشهر سازی که یکی از اساسی ترین ومحوریترین حوزه ها در استان است کارهای بسیاری باید انجام شود.

اساسی ترین ومحوریترین کارهای استان در حوزه راه وشهر سازی انجام می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج عنوان کرد:اگر چه در بسیاری از شاخص ها از میانگین کشوری بالا هستیم ولی مردم استان استحقاق بیشتر از اینها را دارند و جا دارد که در این حوزه کارهای بیشتری انجام شود.

وی در خصوص ورود راه و شهرسازی به بحث ساخت و سازها در شهر و اجرای طرحهای واقع بینانه به عنوان متولی اصلی تاکید نمود و گفت: خدای ناکرده نبود بودجه کافی نباید باعث اجرای طرحهای ناقص شود و کالبد شهر به خاطر کمبود ریالی نباید دستخوش تغییرات منفی گردد .

وی همچنین در خصوص پیگیری راه آهن همدان- ملایر و ایستگاه داخل شهر دستوراتی را ارائه نمود.

شاهرخی نظام مهندسی دستگاهی با نقش مهم در کنار سرمایه های ملی دانست و گفت: با ورود راه و شهرسازی این نظارت با همت مهندسین به بهترین وجه من الجوه انجام شود.

وی همچنین در خصوص رسالت بانک مسکن و توقع استان از این بانک و در خصوص انجام اموری مربوط به آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک دستوراتی را بیان و اظهار امیدواری کرد: مدیران راه و شهرسازی با همکاری و همدلی بتوانند اقدامات مهمی را که شایسته مردم ولایت مدار است انجام دهند.

در این جلسه  مهندس حسن ربانی ارشد مدیر کل راه و شهرسازی استان به نمایندگی از شورای حمل و نقل ضمن تبریک و تهنیت به مهندس شاهرخی و هم استانیها با توجه به خدمات ارزنده ایشان به استان همدان ، وی را هم استانی خواند و ضمن معرفی مدیران مجموعه راه و شهرسازی در استان، در خصوص مشکلات اعتبارات و اوراق دولتی و مساکن مهر درخواست دستور رسیدگی به این مشکلات شد.

گفتنی است در این نشست صمیمی، مدیر کل فرودگاه در خصوص عدم استقبال مردم از پرواز های تهران ، مدیر کل هواشناسی درمورد احداث ایستگاه و راهدار ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص بالا بودن عمر ناوگان و نگهداری راهها و حمل و نقل ناوگانی در استان ، مدیر کل شرکت ساخت در خصوص پروژه های کمربندی غربی و شرقی – راه آهن همدان- سنندج و راه آهن همدان- ملایر و ایستگاه مسافربری داخل شهر ، دکتر یزدانی از نظام مهندسی در خصوص مشکلات 8000 مهندس استان و پتانسیل آنها ، نماینده شعب مسکن استان در خصوص واگذاری واحدهای مسکن و معضل نبود درخواست کننده مساکن مهر بدون متقاضی در شهرستانهای استان و مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در خصوص مطالبات این شرکت از بخش خصوصی و دولتی توضیحاتی را به استاندار ارائه دادند. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.