محمدرضا خوش‌باطن گفت: 33 خدمت کرده‌ام و تا 35 سال خدمت، ۲ سال فرصت دارم. به همین دلیل بازنشسته نشده‌ام و با قدرت به کارم ادامه می‌دهم.

خوش‌باطن: بازنشسته نشده‌ام و با قدرت به کارم ادامه می‌دهم
به گزارش قدس آنلاین ، محمدرضا خوش‌باطن ، در خصوص کناره‌گیری از هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی به واسطه اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان اظهار کرد: بازنشسته نشده‌ام، در هیات می‌مانم و با قدرت ادامه می‌دهم. این قانون شامل کسانی می‌شود که بازنشسته شده‌ و حکم بازنشستگی دارند و از صندوق بازنشستگی کشور حقوق دریافت می‌کنند.
وی افزود: در حال حاضر شاغل هستم و همچنان بازنشسته نشده‌ام. ۳۳ سال خدمت کرده‌ام و از آنجا که جزو گروهی هستم که تا ۳۵ سالگی می‌توانند خدمت کنند، همچنان دو سال دیگر فرصت دارم.
رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این قانون دو جنبه خوب و بد دارد. اینکه جوانان پای کار بیایند و کسب تجربه کنند بُعد خوب این قانون است، اما ریاست هیات ورزشی وظایف سنگینی دارد و نمی‌توان این پست را به هر آدم جوان و بی‌تجربه‌ای واگذار کرد. هیات‌های ورزشی با سایر ارگان‌ها متفاوت هستند. کسی باید رییس باشد که سایر افراد و خانواده آن رشته ورزشی وی را قبول داشته‌باشند.
خوش‌باطن یادآور شد: در خراسان رضوی ۴۸ هیات و ۵ هزار عضو داریم. جوانان باید در هیات‌های ورزشی وظایفی از قبیل ریاست کمیته‌های مختلف هیات را برعهده گرفته و فعالیت کنند. فضا برای جوانان باز است و در هیات‌های ورزشی کار گروهی شکل می‌گیرد. در حال حاضر در همین هیات از جوانان استفاده می‌کنیم و در تصمیمات با یکدیگر مشورت داریم.
وی عنوان کرد: مطمئنا صحبتی که یک فرد باتجربه با حامی مالی یا آدم خیر دارد، یک فرد جوان نمی‌تواند داشته‌ باشد. در آخرین برنامه‌ای که در شهرستان بجستان داشتیم، پس از پایان مسابقات، صحبتی با مخاطبان و مردم آن شهر داشتم که مورد تقدیر فرماندار و نمایندگان مجلس آن شهر نیز قرار گرفت، اما یک جوان حرفش برای چنین مخاطبانی محکمه‌پسند و دلپذیر نخواهدبود.
رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان رضوی ادامه داد: در فدراسیون‌های ورزشی با چنین مشکلاتی مواجه نیستند، زیرا در یک فدراسیون افراد باتجربه زیادی مشابه روسای فدراسیون وجود دارند که می‌توانند در ادامه فعالیت فدراسیون را به خوبی اداره کنند، اما در هیات‌های ورزشی چنین افرادی کمتر پیدا می‌شوند که همانند رییس هیات از تجربه کافی برخوردار باشند. البته در خصوص این قانون شنیده‌ام که یک رییس هیات پس از بازنشستگی می‌تواند به عنوان مشاور در هیات استخدام شود و فعالیت نماید تا به هیات ورزشی کمک کند.
خوش باطن در خصوص برگزاری المپیاد دهیاران خراسان رضوی به میزبانی بجستان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اتفاقات مفید در هیات به کارگیری دهیاران استان در انجام بازی‌های بومی محلی و ورزش روستایی بود که خوشبختانه توانستیم این المپیاد را با استقبال خوب این افراد برگزار کنیم.
وی با اشاره به درخشش هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی در کشور، اظهار کرد: خوشبختانه در اکثر رشته های زیر مجموعه هیات استان ‌از جمله هفت سنگ، چوب کشی، دال پلان، کشتی با‌چوخه، لی‌لی و...‌ توانسته‌ایم موفقیت‌های زیادی در سطح کشور کسب کنیم‌ که این امر باعث توسعه و گسترش این ورزش در سطح استان شده است.
رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی در ادامه بیان کرد: بازی‌های بومی و محلی و ورزش روستایی در سال ۹۷ با حمایت ‌اداره کل ورزش‌و‌جوانان، استانداری و فدراسیون نسبت به سال های گذشته ارتقا ‌و توسعه مطلوبی داشته و امید داریم بتوانیم در سال جاری همانند سال‌های گذشته جایگاه بالایی در رتبه‌بندی فدراسیون کسب کنیم.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.